Astfel, deciziile luate de Germania ar putea influența și restul țărilor europene.
„Aceste particule sunt de fapt niște molecule de carbon cu un înveliş de hidrocarburi aromatice şi oxizi metalici. Şi acestea s-a demonstrat faptul că au potenţial cancerigen”, afirmă Cristian Bucur, director tehnic RAR, potrivit digi24.ro.
Acesta a mărturisit că nu va fi o interzicere totală.
„Nu cred că va exista o interzicere totală şi bruscă a acestor vehicule”, consideră Cristian Bucur.
Roma a anunţat deja că va interzice maşinile diesel în 2024.
În Londra, şoferii maşinilor diesel mai vechi de 11 ani trebuie să plătească o taxă suplimentară. Parisul vrea şi el să interzică circulația mașinilor diesel înregistrate înainte de 2005.
Madridul şi Atena au anunţat că intenţionează să interzică accesul automobilelor diesel începând din 2025.