Cele două companii au discutat de cel puţin două ori despre posibilitatea de a colabora, iar ultima întâlnire a avut loc în urmă cu două săptămâni. Facebook ar putea difuza conţinutul serviciului Vevo şi l-ar putea promova prin ad-uri. Câştigul ar urma să fie împărţit între cele două companii, potrivit Cnet.
Deşi ar putea părea nu tocmai profitabil pentru Facebook, ţinând cont că Vevo nu aduce nimic mai mult decât conţinut, termenii colaborarării ar putea servi scopului principal al reţelei de socializare: acela de a-i păstra pe utilizatori cât mai mult timp pe platformă. Urmărirea clipurilor video ar putea extinde acest timp, deci mişcarea ar fi una de tip win-win.
Cnet indică, totuşi, că este prematur ca Google să fie exclusă din ecuaţie, mai ales că parteneriatul Youtube-Vevo a fost unul profitabil pentru ambele părţi. Mai mult, chiar dacă Facebook şi Vevo ar ajunge în situaţia în care să oficializeze un parteneriat, cele două companii trebuie să aştepte – cel cu Youtube mai este valabil încă un an.