“Promenada va oferi concepte noi în lumea retailului bucureştean, precum şi o terasă exterioară cu o suprafaţă de peste 7.000 de mp, o grădină verde pe perioada verii şi un patinoar pe durata sezonului rece, unde fiecare categorie de clienţi îşi va putea alege locul în care să uite de agitaţia metropolei”, a declarat Markus Neurauter, managing director al Raiffeisen evolution.

Construcţia proiectului, începută în 2011, a fost realizată de Strabag – acţionar în cadrul RE, iar designul avangardist al mallului este semnat de biroul românesc de arhitectură B23T. Mallul beneficiază de lumină naturală, ce se revărsa din luminatoarele spectaculoase construite la acest ultim nivel. Tehnologia utilizată pentru execuţia luminatoarelor este identică cu cea folosită în realizarea marelui stadion Allianz Arena din München.

Construcţia este realizată pe şase niveluri. Primele două etaje subterane vor fi destinate parcării, restul de patru niveluri (din demisol şi până în etajul doi) găzduind zona comercială cu o suprafaţă închiriabilă de 35.000 de mp. În total, Promenada va oferi un număr de 1.300 de locuri de parcare. Noul proiect va intra în concurenţă directă cu Băneasa Shopping City, centrul comercial aflat în proprietatea omului de afaceri Gabriel Popoviciu, care până acum a dominat zona de nord a Bucureştiului.

Printre retailerii care îşi vor desfăşura activitatea la demisol se numără Autograf (papetărie), supermarketul Billa, Baby’s Boutique, Cărturești, Christian Tour, Corelli, Credit Europe Bank, Deco In (decorațiuni), Deichmann, Deluxe Cards, DM Drogerie Markt, Eco Clean (curatatorie ecologica), Flanco, Florens, Germanos, Hervis, Inmedio, JPB Cigars, Lego, Murano, Nobilis (mobilier și decorațiuni), Noriel, Oliviers&Co, Optiblu, Peek & Cloppenburg (primul nivel), Penti, Plant Univers, Pink & Blue (galerie multibrand pentru copii), Raiffeisen Bank, Simona’s Cookshop, Spazio Caffe, Vodafone, Salon Yvonne (centru de înfrumusețare), Textura, Wine Boutique. La acest nivel vor funcţiona, în premieră pentru România, magazinul mono-brand LEGO, binecunoscutul retailer internaţional Tchibo cu un concept deosebit cuprinzând o cafenea şi un magazin care va comercializa pe lângă cafea şi espressoare, articole de îmbrăcăminte şi decoraţiuni interioare, primul magazin Seven Sins (lenjerie) şi un magazin pentru copii, Superkidz, destinaţie care va deveni, cu siguranţă, un mare punct de atracţie pentru cei mici.

Accesul în Promenada, atât cel pietonal, cât şi cel auto, se va putea face din ambele artere rutiere – Calea Floreasca şi strada Barbu Văcărescu.
Parterul centrului comercial va găzdui retaileri precum Be Nat (gastronomie bio), Beautik, Berska, Bijou Brigitte, Body Shop, C&A (primul nivel), Cacharel, Calzedonia, Cellini, Chic Ville, Cielo Venezia, Douglas, Ecco, Help Net, H&M (primul nivel), Il Passo, Intimissimi, Yves Rocher, MAC, Massimo Dutti, Musette, Musette Man, Oysho, Pandora, Paul, Peek & Cloppenburg (al doilea nivel), Promod, Roberto Bravo, Sabon, Sephora, Starbucks, Stradivarius, Swarovski, Zara și Zara Home.

Legătura cu primul etaj al centrului comercial se face atât prin cele două noduri centrale prevăzute cu scări rulante şi lifturi, dar şi prin conexiunile verticale realizate direct în spaţiile marilor chiriaşi-ancoră. La primul etaj vor funcţiona retailerii Adidas, All Shoes, Apple printr-un premium reseller, C&A (al doilea nivel), Depot 96, D’S Damat, Enzo Bertini, Fifth Avenue, H&M ( al doilea nivel), Humanic, Intersport, Killtec, Marchezzi (încălțăminte), Peek & Cloppenburg (al treilea nivel), Petit’s, Prelude (lenjerie), Primigi, Samsonite, Stefanel, Tommy Hilfiger, The North Face, U.S Polo Assn.
 
Realizarea ultimului nivel din Promenada a reprezentat una din marile provocări pentru arhitectul proiectului. Spaţiul a fost separat în două zone. Cea acoperită va găzdui o sală de fitness, o zonă de entertainment, dar şi zona de food-court a centrului comercial. Printre unităţile prezente la acest etaj se numără Chopstix, Cuptorul cu lemne, Deliciul Cartofilor, KFC, Lasafi, McDonald’s, Scandia Sibiu, Imbiss Grill şi niste restaurante a la carte, cu specific gastronomic variat, cum ar fi Fish Company, Gurmanderie, La Fattoria sau Oliva.