„Vrem să consolidăm poziția de lider de piață a Artmark Historical Estate pe nișa proprietăților istorice printr-o mai bună acoperire la nivel național. Asistăm la un interes sporit al investorilor locali, și în ultima vreme a celor străini, pentru comorile arhitecturale de pe teritoriul României. Oferta potențială este de aproximativ 1.000 de proprietăți istorice, însă cele mai multe din fostele reședințe nobiliare extra-urbane (castele, palate, conace) sunt învăluite în uitare și încă așteaptă să fie redescoperite și reintroduse în circuitul imobiliar”, a declarat Constantin Prisecaru, Managing Partner al Artmark Historical Estate.
În acest context, se alătură echipei doi directori de dezvoltare regională. Ionuț Morariu și Cristian Șoaită vor extinde rețeaua de colaboratori ai companiei, vor identifica proprietățile-țintă în Muntenia și Moldova, respectiv în Transilvania și Banat, și vor coordona strategia de promovare pentru acestea.
Cristian Șoaită a gestionat activitatea regională a Coca-Cola pentru șapte țări din Europa Centrală și de Est și are o bogată experiență în departamentele de vânzări ale unor multinaționale precum Procter&Gamble și Heineken.
Ionuț Morariu a lucrat vreme de 15 ani ca jurnalist în câteva dintre cele mai prestigioase companii media de pe piața locală. Specializat în presa de business, a semnat materiale pentru Adevărul, Ziarul Financiar, Gândul, The Money Channel, Antena 3 și Realitatea TV.