Românii vor fi notificați! Hidroelectrica a anunțat ce se va întâmpla cu facturile românilor. Iată ce trebuie să ştie toţi românii care au aşteptat mult timp să le vină acasă facturile de la acest furnizor de electricitate.
Clienții Hidroelectrica vor primi două facturi în mai puțin de 15 zile
„Stimați clienți, Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii septembrie 2022 începând cu data de 10 aprilie. Compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme”, a transmis, luni, Hidroelectrica prin intermediul rețelelor sociale.
Hidroelectrica a publicat tarifele pentru noii clienți casnici
Potrivit sursei citate anterior, oamenii au opțiunea să aleagă noi tarife mici pentru furnizarea de energie electrică. Contractele sunt valabile din această lună. Hidroelectrica a propus un tarif de 0,28404 lei/KWh pentru clienții noi.
Prețul include componenta de achiziție a energiei electrice, cea de introducere a energiei electrice în rețea, dar și componenta de furnizare. Trebuie menționat că această ofertă este destinată clienților casnici și este valabilă pentru contractele încheiate în intervalul 01.04.2023 – 30.06.2023.
Societatea de Producere a Energiei Electrice în Hidrocentrale HIDROELECTRICA S.A., îți propune să beneficiezi de avantajele ofertei VIITOR VERDE prin încheierea unui contract de furnizare a energiei electrice pe piața liberă, ce cuprinde:
- energie verde;
- termen de plată relaxat: 45 zile de la emiterea facturii;
- comunicarea și transmiterea sigură a documentelor folosind mijloacele online;
- accesibilitatea deplină: Furnizăm energie electrică în orice locație din România;
- corectitudine 100%: garanția că NU există tarife ascunse în contractul de furnizare;
- posibilitatea de a introduce indexul autocitit, de a consulta informațiile despre facturi și de a transmite diverse solicitări prin intermediul portalului pus la dispoziție precum și telefonic, prin intermediul serviciului de Call Center la numerele de telefon 021 9834, 021 9861;
- facilitarea relației cu operatorul de rețea în baza mandatului acordat;
- consultanță în domeniul furnizării energiei electrice.
Prețul energiei electrice (include TG, tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea) pentru o perioadă contractuală de 12 luni este de 0.28404 lei/kWh.
Prețul energiei electrice active (fără TG, tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea) pentru o perioadă contractuală de 12 luni este de 0.28000 lei/kWh, iar prețul final de contract furnizare energie electrică în funcție de amplasarea geografică a locului de consum este anexat prezentei oferte.
Ce documente sunt necesare pentru încheierea contractului?
Potrivit sursei citate anterior, sunt necesare următoarele documente pentru încheierea contractului:
- cererea de încheiere a contractului de furnizare, completată în totalitate, inclusiv indexul contorului la data solicitării (dovada foto atașată index);
- copia actului de identitate provizoriu, pașaportului sau buletinului de identitate al solicitantului/a persoanei împuternicite să semneze contractul;
- copia Certificatului de Racordare emis de operatorul de distribuție în cazul în care pentru locul de consum nu există încheiat nici un contract de furnizare a energiei electrice (instalație nouă);
- declarație pe propria răspundere – drept locativ, completată în totalitate, iar în cazul în care aveți mai multe locuri de consum, se va completa câte o declarație pentru fiecare dintre acestea;
- declarație pe propria răspundere pentru Asociațiile de Proprietari.