Producatorii romani nu s-au preocupat, pana de curand, de promovarea pe piata a propriilor vinuri, iar marketingul era inexistent. Oferta lor pe piata era stufoasa, fara a se adresa unui segment de cumparatori bine definit
Vinul castiga la impresia artistica
1 noiembrie 2001, 12:00
Ultima modificare în 1 noiembrie 2001, 14:00
Producatorii romani nu s-au preocupat, pana de curand, de promovarea pe piata a propriilor vinuri, iar marketingul era inexistent. Oferta lor pe piata era stufoasa, fara a se adresa unui segment de cumparatori bine definit
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Commercial Union tinteste podiumul in 2002
- Ordinul nr. 1922/1 octombrie 2001
- Pensiile, in topul vanzarilor
- Ordinul nr. 599/470 al Ministerului Sanatatii si Familiei si nr. 470/4 septembrie 2001 al Casei Nationale a Asigurarilor de Sanatate
- Romania plateste oalele sparte la New York
- Creditele se pot garanta cu polite de asigurare
- Bugetul s-a copt
- In varf… In groapa…
- Asiguratorii vor plati despagubiri record
- Asigurarile de viata-linistea intregii familii