Virtual Bucharest, replica virtuala a Capitalei in Second Life, este listat pe locul 28 global in lista celor mai bune locatii din Second Life si pe locul 6 la sectiunea Arts & Culture. „Nu este usor sa ajungi pe aceasta lista. Teoretic, orice proprietar al unui teren virtual (sim) si-ar dori sa fie listat aici. Trebuie sa indeplinesti o multime de criterii iar fiecare aplicatie este analizata foarte serios de catre Linden Lab. Faptul ca, dupa numai 2 luni de la lansare, suntem deja l
Virtual Bucharest, replica virtuala a Capitalei in Second Life, este listat pe locul 28 global in lista celor mai bune locatii din Second Life si pe locul 6 la sectiunea Arts & Culture.
„Nu este usor sa ajungi pe aceasta lista. Teoretic, orice proprietar al unui teren virtual (sim) si-ar dori sa fie listat aici. Trebuie sa indeplinesti o multime de criterii iar fiecare aplicatie este analizata foarte serios de catre Linden Lab. Faptul ca, dupa numai 2 luni de la lansare, suntem deja listati in Showcase, inseamna ca suntem pe drumul cel bun. Romania are ce arata lumii”, a declarat Aura Tatu, Business Developer al agentiei de advertising digital care a creat Virtual Bucharest, Chase Corp.
Showcase este o sectiune a Second Life care listeaza unele dintre cele mai bune locatii sau creatii ale rezidentilor din lumea virtuala.
Virtual Bucharest este un proiect care, inca din momentul deschiderii catre public, a avut o evolutie impresionanta, atragand un trafic mediu zilnic de 16.000. Din ianuarie 2009, in Virtual Bucharest, exista deja un Building School, in care tinerii rezidenti virtuali pot invata sa construiasca, sa isi folosesca ideile intr-un mod creativ.
„Am schimbat total decorul in Piata Revolutiei din Virtual Bucharest si ne-am gandit sa “rasturnam” realitatea creand o veritabila atmosfera de vara. Daca in decembrie am ales sa replicam atmosfera de sarbatoare din orasul real, acum am creat un spatiu aspirational, construind o mega piscina in aer liber careia i-am adaugat animatii de inot, jacuzzi si bar in apa. Bineinteles, ca sa fim in ton cu “moda”, am pus si palmierii de rigoare”, a mai declarat Aura Tatu.
Second Life s-a lansat in 2003 dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mondial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze oportunitatile lumilor virtuale (IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L’Oreal, Philips, Electrolux si multe altele). In acest moment, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar). Valoarea tranzactiilor zilnice se ridica la peste 1.5 milioane de dolari americani.
Sursa: Virtual Bucharest