Vodafone a cheltuit 7 milioane de euro pe rebranduirea magazinelor proprii

Vodafone, numărul doi pe piaţa locală telecom, a inaugurat, astăzi, în AFI Palace Cotroceni unul dintre cele mai mari magazine ale sale, încheind totodată procesul de rebranduire a tuturor locaţiilor sale început în urmă cu un an şi jumătate.

Vodafone Experience Store este unul dintre cele mai mari magazine, având o suprafaţă de 500 de mp. Acesta include o zonă de Internet mobil,  o zonă de testare şi de relaxare, o zonă de business,  o zonă de info, un spaţiu amenajat special pentru copii, precum şi un “coffee corner”.

Odată cu inaugurarea acestui magazin, Vodafone încheie procesul de rebranduire care a început în urmă cu un an şi jumătate. Compania a modernizat cele 100 de magazine proprii, investind 7 milioane de euro. Numai magazinul din AFI Palace Cotroceni a costat 500.000 de euro.

Magazinul are un design unic, care reflectă brandul Vodafone, întreaga experienţă a vizitatorilor fiind centrată pe ideea de mobilitate şi simplitate. Nu există birouri fixe şi nici casierie, plăţile făcându-se la ATM-ul din incintă.

“Acesta esta mai degrabă un spaţiu de joacă decât un magazin de vânzări. În AFI Palace Cotroceni mulţi români vin să-şi petreacă timpul liber. “Vroiam să avem un loc unde clienţii Vodafone să vină şi să se simta bine şi unde să găsească  soluţiile cele mai bune”,  spus Mihai Ghyka, Chief Commercial Officer Consumer Business Unit, Vodafone România.

Magazinul are 26 de angajaţi care acordă asistenţă şi efectuează tranzacţii cu ajutorul tabletelor, din orice colţ al magazinului. Magazinul pune la dispoziţia clienţilor Wi-Fi gratuit cu viteza de până la 43,2 Mbps, iar, toate telefoanele comercializate la Vodafone Experience Store sunt smartphone.