Reţeaua de magazine deschise în sistemul de franciză include şi 52 de unităţi deja aliniate la noua identitate şi noul design global al grupului Vodafone.

Vodafone are în acest moment aproximativ 160 de magazine proprii şi alte câteva sute de magazine deţinute de partenerii exclusivi.

“Prin acest program, oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Din octombrie 2013 şi până în prezent, peste 50 de antreprenori au creat mai mult de 400 de locuri de muncă, în întreaga ţară. Vom continua să dezvoltăm reţeaua de distribuţie prin canalul de francize şi acest model de business. În perioada următoare, vom  extinde reţeaua de magazine în regim de  franciză, cu zeci de noi locaţii”, a declarat Alexandru Baloi, Director, Indirect Sales & Distribution, Vodafone România.

Oraşele cu cel mai mare număr de magazine deschise în sistemul de franciză sunt: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Piteşti, Arad, Baia Mare, Brăila, Iaşi, Ploieşti, Tîrgu Mureş, Câmpulung, Focşani, Piatra Neamţ, Slobozia, Suceava, Timişoara şi Zalău.