Vodafone a lansat un forum unde specialiştii oferă răspunsuri şi îndrumări

Vodafone, numărul doi pe piaţa locală telecom, pune începând de astăzi la dispoziţia pasionaţilor de telecom o resursă de informaţii online, disponibilă la https://forum.vodafone.ro.

Noul forum este deschis tuturor utilizatorilor, iar o echipă dedicată de specialişti este gata să răspundă, în fiecare zi a săptămânii, întrebărilor despre telecomunicaţii, serviciile şi produsele Vodafone.
„Social Media câştiga în fiecare zi noi utilizatori în România, iar multe dintre dialogurile pe care le avem cu utilizatorii serviciilor noastre au loc azi în mediul online. În ultimii ani am interacţionat atât pe forumuri, cât şi pe conturile noastre de Social Media. Lansarea Forumului Vodafone vine în completarea acestor acţiuni, oferind un mediu dedicat, deschis tuturor clienţilor care vor să discute despre telefonia mobilă. Alături de echipa noastră, prezentă 7 zile din 7 online, încurajăm toţi utilizatorii să interacţioneze, să participe la discuţii şi să sprijine comunitatea online,” a declarat Laura Barbu, Marketing-Online Director, Vodafone Romania.
Pentru a putea interacţiona pe Forumul Vodafone, utilizatorii trebuie doar să se înregistreze cu informaţiile de autentificare din  contul MyVodafone.
Structura de discuţii a noului forum este : Comunitate, Telefoane, Echipamente şi Accesorii, Servicii, Self Care şi Reţeaua Vodafone, iar orice utilizator poate deschide o noua temă de discuţie în aceste categorii.
Cele mai comentate şi apreciate subiecte din prima lună de activitate vor aduce utilizatorilor, prin concurs, trei gadget-uri: un Samsung Galaxy Tab 10.1, un Galaxy Nexus şi un Vodafone Smart Tab 7.
Specialiştii Vodafone vor răspunde punctual solicitărilor legate de produsele şi serviciile companiei. De asemenea, tot ei vor modera activitatea de pe forum. Mai mult, utilizatorii vor avea acces şi la colecţia de răspunsuri pentru cele mai frecvent întâlnite întrebări, disponibilă pe vodafone.ro,  prin intermediul Forumului.