Totodată, rezultatele testelor realizate de P3 communications arată că Vodafone România a obținut cel mai mare scor pentru serviciile de date mobile și oferă cea mai bună experiență de navigare pe internet și de utilizare YouTube în comparație cu ceilalți operatori.
„La scurt timp după lansarea Supernet™ 4.5G, rețeaua noastră este recunoscută, încă o dată, drept cea mai bună din țară. Certificarea Best in Test acordată de către auditorul independent P3 communications pentru al patrulea an consecutiv este o performanță extraordinară, care la nivel mondial a mai fost atinsă doar de doi operatori, unul din Germania și altul din Elveția. Vreau să transmit mulțumiri și felicitări echipei noastre de ingineri de rețea care a făcut posibilă această reușită și care, după părerea mea, este cea mai bună din România. Acest rezultat este o confirmare a angajamentului și a consecvenței noastre pe termen lung de a oferi utilizatorilor cele mai bune experiențe de voce și date mobile”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Măsurătorile efectuate de către auditorul independent P3 communications între 23 noiembrie și 16 decembrie 2017, arată că, în comparație cu alte rețele de comunicații mobile din țară, Vodafone România a obținut certificatul „Best in Test” și „Best in Data” în campania „Mobile Benchmark Romania”. Campania de testare comparativă a rețelelor mobile s-a desfășurat în peste 40 de localități – orașe mari și mici, localități rurale – și pe drumurile de legătură dintre acestea de pe întreg teritoriul României și a inclus peste 35.000 de teste de voce și date. Localitățile au fost selectate în mod aleatoriu și independent de către P3 communications și au inclus Aiud, Alba-Iulia, Beclean, Botoșani, Brăila, București, Cernavodă, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Deva, Gura Humorului, Iași, Pitești, Tecuci, Timișoara, Tulcea, Vama, Vaslui.
Metodologia de testare este actualizată anual de către P3 communications, pentru a reflecta așteptările tot mai mari ale clienților și disponibilitatea celor mai noi tehnologii mobile din țara respectivă, precum și pentru a testa capabilitățile maxime ale rețelelor mobile. P3 communications stabilește traseele de testare în mod independent și aleatoriu în fiecare an, fără a le comunica în prealabil operatorilor de telefonie mobilă, pentru a asigura obiectivitatea și acuratețea rezultatelor finale și a reflecta experiența reală a clienților care folosesc rețelele furnizorilor de servicii de date și de telefonie mobilă.