Ioana Mihăilescu este Director Channel Strategy & Customer Value Management din 2014, rol în care a inițiat transformarea canalelor de vânzare și a contribuit semnificativ la performanța solidă a Vodafone România pe segmentul dedicat persoanelor fizice. Anterior, ea a fost Director Customer Operations Support în cadrul companiei pentru doi ani. De asemenea, are o vastă experiență în poziții de conducere în domeniul financiar-bancar.
Ana Alexe s-a alăturat Vodafone în 2003 și a deținut mai multe roluri de conducere în ariile de relații cu clienții, operațiuni și experiență a clienților atât în România, cât și în Qatar. În 2012 a fost numită Director Customer Operations în România, o poziție din care a contribuit la construirea unei echipe solide, la poziționarea companiei ca lider în satisfacția clienților, atât persoane fizice, cât și companii, și a îmbunătățit semnificativ politica de risc de credit. În noua sa poziție, Ana îi va raporta lui Iñaki Berroeta, CEO Vodafone Hutchinson Australia, care a fost CEO al Vodafone România între 2010 și 2014.