Piaţa de televiziune în Marea Britanie este foarte aglomerată, iar concurenţa este reprezentată de BT, EE, Sky şi Virgin. Detalii legate de preţ şi de tipul de conţinut nu au fost anunţate. “Vodafone trebuie să ofere preţuri competitive sau servicii diferite, iar acest lucru va fi foarte greu de realizat”, a declarat analistul Mark Newman de la compania Ovum. “Este greu pentru un furnizor nou să se impună pe piaţă, deoarece clienţii nu au tendinţa să renunţe la serviciile la care sunt abonaţi atât de uşor”, a adăugat Newman.
Vodafone se va concentra mai mult pe servicii, pe telefonia fixă, TV şi 4G începând de anul viitor.
Vodafone şi-a revizuit marţi în creştere estimările de profit pentru exerciţiul fiscal 2014-2015, după ce în perioada iulie-septembrie 2014 veniturile sale s-au îmbunătăţit pe fondul creşterii cererii pentru servicii de telefonie mobilă pe pieţele din Europa. Pentru exerciţiul fiscal care se va încheia în luna martie 2015, Vodafone se aşteaptă la un profit operaţional de 11,6 – 11,9 miliarde de lire sterline (14,8 – 15,2 miliarde de euro), faţă de estimările anterioare de 11,4 – 11,9 miliarde miliarde de lire sterline.
În România, veniturile din servicii ale operatorului de telefonie mobilă Vodafone au scăzut cu 5,3% pe bază organică, în trimestrul al doilea al anului fiscal 2014-2015, faţă de acelaşi trimestru al anului 2013, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare. “Dacă excludem impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe baza organică”, precizează Vodafone.
La data de 30 septembrie 2014, Vodafone România avea un număr de 8.507.439 de clienţi, dintre care 7.914.267 utilizatori ai serviciilor mobile şi 58.285 utilizatori ai serviciilor de broadband fix.