Vodafone, numărul doi pe piaţa locală telecom, a introdus o extraopţiune prin care oferă 10.000 de minute în reţea, adică peste 166 de ore sau şapte zile de convorbiri nonstop.
Cu noua extraopţiune Vodafone, utilizatorii primesc în fiecare lună 10.000 de minute şi SMS-uri în retea, 40 de minute naţionale & internaţionale şi SMS-uri naţionale cu cinci euro 5 euro credit/lună.
Minutele şi SMS-urile se consumă în ordinea efectuării lor din totalul de 10.000 respectiv 40. Minutele naţionale se pot utiliza şi pentru destinaţii internaţionale. Sunt considerate destinaţii internaţionale reţelele fixe din Europa şi retelele fixe şi mobile din SUA, Canada, Israel.
Extraopţiunea poate fi activată până la 20 februarie 2011 şi poate fi menţinută timp de 3 luni de la activare.
Cele mai multe minute în reţea le oferă în prezent Cosmote, numărul trei pe piaţa locală telecom. Grecii au o extraopţiune prin care oferă 5.000 de minute şi SMS-uri în reţea cu 6 euro pe lună. Costul extraopţiunii este 6 euro/lună, dar la fiecare activare sau reactivare efectuată utilizatorii primesc 5,99 euro credit bonus.
Spre deosebire de oferta celor de la Vodafone care este limitată la trei luni, extraopţiunea Cosmote se reactivează automat, dacă utilizatorul are 6 euro în cont, până la data de 13 ianuarie 2012.
Vodafone considera competiția pe preț prostească
Fostul CEO al Vodafone România, Liliana Solomon, consideră competiția pe preț prostească.
„Este o competiție prostească, deoarece competiția pe preț nu este sustenabilă, prețul poate fi copiat imediat. Diferențierea nu se va mai face prin preț în viitor, ci se va face iar pe calitate, mai exact calitatea rețelei. Este păcat că, dacă ne uităm la toate țările europene, două piețe au fost complet distruse: Grecia și România. Problema este una pe termen mediu și lung, pentru că în momentul în care prețurile ajung la un nivel atât de derizoriu, cifrele de afaceri scad și investitorii nu vor mai continua să investească într-o companie care pierde bani”, declara Solomon, anul trecut înainte să preia funcţia de Director of Operations, Europe Region, în cadrul Vodafone.
Vodafone a anunţat, de asemenea, că a trecut pragul de zece milioane de clienţi. Operatorul avea la sfârşitul lunii septembrie a anului trecut 9.839.000 de clienţi.
Orange avea la sfârşitul lunii septembrie 10.398.884 de clienţi, iar Cosmote 6,7 milioane de clienţi.
Citeşte şi