Operatorul
de telefonie mobila a lansat Serviciul de Aplicatii, prima solutie care ofera utilizatorilor
din mediul de afaceri acces la aplicatiile interne ale companiei, pe telefonul
mobil, informeaza un comunicat Vodafone Romania. Noul serviciu Vodafone este disponibil pe o serie de dispozitive mobile, dintre care BlackBerry 8100 Pearl, BlackBerry 8310, Samsung BlackJack i600 si HTC TyTN II.

Serviciul
de Aplicatii Vodafone este sincronizat cu sistemele informatice ale companiei,
oferind angajatilor date complete si actualizate despre clienti, vanzari, comenzi,
furnizori, contracte, stocuri si alte activitati curente. De asemenea,
serviciul ofera posibilitatea actualizarii si inregistrarii datelor in sistem si
din afara biroului, prin intermediul telefonului mobil. Totodata, utilizatorii din
mediul de afaceri vor avea posibilitatea sa acceseze, pe telefonul mobil, bazele
de date si aplicatii precum SAP, Oracle, Siebel, Remedy.

Romania
este cea de-a treia divizie Vodafone care lanseaza Serviciul de Aplicatii
pentru companii, dupa Marea Britanie, in martie 2007, si ulterior Spania.

Implementarea
Serviciului de Aplicatii Vodafone pentru clienti este realizata de partenerii
certificati ai Vodafone Romania,
care asigura serviciile de consultanta, suport si dezvoltarea aplicatiilor
mobile personalizate, pe baza analizei proceselor si nevoilor de informatii specifice
ale fiecarei companii. Pentru crearea aplicatiilor personalizate, Vodafone Romania pune la
dispozitia partenerilor instrumente de dezvoltare si platforma tehnica
propriu-zisa, destinata implementarii Serviciului de Aplicatii.

Serviciul
de Aplicatii Vodafone este disponibil clientilor din Romania si in roaming, in 63 de
tari sau teritorii, prin 119 parteneri.

Sursa: Vodafone Romania

Data: 20 Noiembrie 2007