Vodafone Romania are placerea de a recompensa fidelitatea clientilor sai prin bilete gratuite la concertul sustinut de Madonna la Bucuresti, pe 26 august, in Parcul Izvor, in cadrul turneului mondial Sticky & Sweet Tour. Primul client recompensat este domnul Cezar Crintea, din Bucuresti, activ in reteaua Vodafone din mai 1997. Alti clienti Vodafone au fost premiati cu bilete la concertul Madonna, prin selectie aleatoare, cate unul pentru fiecare an de activitate a companiei pe piata romanea
Vodafone Romania are placerea de a recompensa fidelitatea clientilor sai prin bilete gratuite la concertul sustinut de Madonna la Bucuresti, pe 26 august, in Parcul Izvor, in cadrul turneului mondial Sticky & Sweet Tour.
Primul client recompensat este domnul Cezar Crintea, din Bucuresti, activ in reteaua Vodafone din mai 1997. Alti clienti Vodafone au fost premiati cu bilete la concertul Madonna, prin selectie aleatoare, cate unul pentru fiecare an de activitate a companiei pe piata romaneasca, din randul clientilor care au ales serviciile Vodafone in anul respectiv. Vodafone ofera fiecarui client castigator cate 2 bilete la concert, precum si un pachet promotional care include albumul „Hard Candy”, un tricou branduit Madonna si un poster al show-ului de la Bucuresti.
“Sponsorizarea acestui eveniment unic este o noua ocazie pentru Vodafone de a rasplati fidelitatea clientilor sai si de a le oferi beneficii exclusive pentru alegerea brandului si a serviciilor noastre. Vom anunta noi surprize pentru clientii nostri, in perioada urmatoare”, a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.
Toti clientii Vodafone Romania pot accesa, pe telefonul mobil, o mare varietate de continut Madonna, in Vodafone live!, incluzand piesele integrale de pe ultimele albume ale Madonnei, “Hard Candy” si “Hard Candy Special Edition”, tonuri de apel, imagini si videoclipuri.
Sticky & Sweet Tour, una dintre cele mai mari productii de spectacol din industria entertainment-ului mondial, implica resurse umane, financiare si tehnice impresionante pentru concertul de la Bucuresti:
– 7 zile necesare pentru amenajare si 3 zile pentru dezafectarea spatiului de concert
– o echipa completa de peste 1200 de oameni
– 100 de camioane de echipament
– 12 motostivuitoare si 30 vehicule ATV
– 6 km de gard
– O tribuna adusa special din Italia, de 40m adancime si 14 m inaltime
– Aproximativ jumatate de km de baruri
– 50 de containere de tip birou
– 1370 de prosoape
– Scena alcatuita din 2 module, care necesita o suprafata de amplasare de 100m x 50m si care va cantari aproximativ 100 de tone.
Vodafone este sponsorul oficial al concertului sustinut de Madonna in Romania, in cadrul turneului mondial cu cel mai mare succes in momentul de fata, Sticky & Sweet Tour, ca parte a seriei Vodafone Best Music. Concertul este promovat de Live Nation si organizat de Emagic.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.649.709 de clienti, la 31 decembrie 2008. Vodafone este cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, cu divizii in 27 de tari pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume. La 31 decembrie 2008, Vodafone avea 289 milioane de clienti in intreaga lume.