Vodafone, numărul doi pe piaţa locală telecom, avea la finele anului trecut 8.604.569 de clienti cu 289.000 mai mulţi decât la sfârşitul anului 2013.
Vodafone România a înregistrat un număr total de 8.604.569 de clienţi la 31 decembrie 2014, dintre care 8.016.023 utilizatori ai serviciilor mobile, în creştere cu 97.130, faţă de trimestrul precedent şi 289.180 faţă de anul trecut.
ARPU mobil al Vodafone Romania a ajuns la 6,2 Euro în ultimele trei luni.
Veniturile din servicii au scăzut cu 5,8% pe baza organică, faţă de acelaşi trimestru al anului anterior, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, intrată în vigoare la 1 aprilie 2014. Dacă excludem impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 8,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe baza organică.
La 31 decembrie 2014, abonaţii serviciilor Vodafone reprezentau 42,1% din baza de clienţi, iar utilizatorii de cartelă, 57,9%. Utilizatorii serviciilor postpaid au crescut cu 2 puncte procentuale faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Consumul de date mobile a crescut cu 76,6% în trimestrul incheiat la 31 decembrie 2014, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori a crescut cu 6 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2014, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările de smartphone-uri au crescut cu 41% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu 29% faţă de trimestrul anterior, dintre care vânzările de smartphone-uri 4G au crescut cu 78,8%.