Vodafone a avut 8.182.923 de clienti ai serviciilor mobile, la 30 septembrie 2013, în creştere cu 308.703 de clienţi, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Veniturile din servicii au atins 352,9 milioane de euro, în scădere cu 3,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe baza organică. Excluzând impactul reducerii tarifelor de interconectare, veniturile din servicii au crescut cu 0,9%, de la un an la altul, în cele 6 luni încheiate la 30 septembrie 2013 (variaţie organică).
Veniturile din date mobile au crescut cu 31,9% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2013, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
Venitul mediu pe utilizator din servicii mobile (ARPU mobil) a fost de 6,5 euro pentru cele 6 luni, în scădere cu 8,6% faţă de aceeaşi perioadă, anul anterior.
Clienţii serviciilor pe bază de abonament au reprezentat 40,3%, iar cei ai cartelei Vodafone, 59,7%, din baza totală de clienţi. Numărul utilizatorilor prepaid a crescut cu 1,8 puncte procentuale, de la un an la altul.
“După prima jumatate a anului financiar 2013/2014, am reuşit să creştem baza de clienţi cu peste 300.000 de utilizatori, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Această tendinţă este confirmată şi de cifrele recente referitoare la portabilitate, unde Vodafone ocupă primul loc la numărul de clienţi ai serviciilor mobile portaţi în reţea. Veniturile din datele mobile au crescut cu 32% de la un an la altul, în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2013, continuând să fie motorul principal de dezvoltare a business-ului nostru, Această creştere a compensat o parte din efectul negativ al măsurilor de reglementare asupra veniturilor noastre”, a spus Iñaki Berroeta, CEO Vodafone România.