Vodafone România anunţă ca agenţia OMD va gestiona contul său de media, de la 1 februarie 2010, ca urmare a acordului global încheiat între Vodafone Group şi reţeaua OMD.
„Doresc să mulţumesc echipei de Media a McCann Erickson, partenerul nostru de încredere pe parcursul ultimilor 12 ani, pentru profesionalismul şi implicarea cu care ne-au susţinut. Împreună, am inovat şi am reuşit să creăm un model de leadership pe piaţa locală şi să aducem brandul Vodafone cât mai aproape de români”, a spus Marco Kind, Chief Marketing Officer, Vodafone România.
Vodafone România va continua să colaboreze cu agenţia McCann Erickson pentru serviciile de creaţie publicitară.
OMD, în România de 10 ani
OMD Worldwide este agenţia full-service a Omnicom Media Group, divizia de media a Omnicom Group Inc. Aceasta a fost desemnată de revista Adweek Agenţia Globală de Media a Anului în 2009 pentru al doilea an consecutiv.
OMD Worldwide a mai fost desemnată Agenţia Globală de Media a Anului şi în 2008 de către ediţia londoneză a revistei de specialitate Campaign şi Adweek. De asemenea, tot în 2008, recunoaşterea pentru OMD a venit şi la Festivalul Internaţional de Publicitate de la Cannes, unde a fost premiată ca Agenţia Globală de Media a Anului.
OMD Worldwide este cea mai mare agenţie de media din lume, prezentă în peste 80 de ţări. OMD este prezentă în România din anul 2000, fiind o entitate 100% Omnicom Group, şi face parte din portofoliul Omnicom Media Group România.
Vodafone România, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.535.248, la 30 septembrie 2009. Vodafone este cel mai mare grup internaţional de comunicaţii mobile din lume cu aproximativ 323 milioane de clienţi, la 30 septembrie 2009. În prezent, Vodafone are divizii în 31 de ţări pe 5 continente şi aproximativ 40 de reţele partenere în intreaga lume.
SURSA: Vodafone