Vodafone România a înregistrat 9.944.595 de clienți în total la 31 decembrie 2017, reprezentând o creștere de 5,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2017, comparativ cu 6,1 euro, în trimestrul precedent. Veniturile din servicii raportate pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creștere cu 2,2% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.
La 31 decembrie 2017, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporțiile înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.
Consumul de date mobile a crescut cu 71% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
„Supremația rețelei noastre Supernet™ 4,5G atât pe serviciile de voce, cât și de date, reconfirmată de cea mai recentă certificare Best in Test, este recunoscută și de clienții tot mai numeroși care aleg serviciile noastre. Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creștere puternică a bazei de clienți, pe fondul creșterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienților de servicii 4G, care s-a extins cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Vodafone România a fost certificată de către auditorul independent P3 communications drept cea mai performantă rețea mobilă din România, pentru calitatea și performanța serviciilor sale de voce și date mobile, pentru al patrulea an consecutiv. Operatorul a obținut și cel mai mare scor pentru serviciile de date mobile și oferă cea mai bună experiență de navigare pe internet și de utilizare YouTube, comparativ cu ceilalți operatori.