Vodafone si-a lansat serviciile sub nume propriu in Romania

Compania Vodafone, liderul mondial al telecomunicatiilor mobile, si-a lansat saptamana trecuta brandul propriu si serviciile sale de nivel global si pe piata romaneasca. Gigantul britanic a achizitionat cu un an in urma operatorul de telefonie mobila Connex, lansarea consemnand renuntarea oficiala la vechiul brand si schimbarea numelui companiei din MobiFon in Vodafone Romania. “Dupa sase luni de promovare a campaniei “Connex si Vodafone Impreuna” si atingerea unei no



Compania Vodafone, liderul mondial al telecomunicatiilor mobile, si-a lansat saptamana trecuta brandul propriu si serviciile sale de nivel global si pe piata romaneasca. Gigantul britanic a achizitionat cu un an in urma operatorul de telefonie mobila Connex, lansarea consemnand renuntarea oficiala la vechiul brand si schimbarea numelui companiei din MobiFon in Vodafone Romania. “Dupa sase luni de promovare a campaniei “Connex si Vodafone Impreuna” si atingerea unei notorietati de 95% in randul romanilor, trecem acum la experienta unica a brandului Vodafone”, a declarat Liliana Solomon, directorul general al Vodafone Romania.

Pe planul serviciilor, compania va lansa in acest an Vodafone Live!, un portal global pentru stiri, muzica, televiziune, radio si aplicatii interactive pentru telefonul mobil, serviciul de roaming Vodafone Passport, care permite convorbiri in retelele companiei din intreaga lume la tarifele abonamentului din reteaua proprie, aplicatia pentru email instant BlackBerry si Vodafone Simply, un serviciu mai usor de utilizat, destinat oamenilor in varsta si celor din zonele rurale, care au nevoie de tehnologii simple de comunicatii. De asemenea, Vodafone va introduce si pe piata romaneasca telefoane mobile sub propriul brand, dezvoltate de producatori speciali pentru reteaua globala a operatorului britanic.


Potrivit lui Ken Campbell, directorul de marketing al Vodafone Romania, compania se va concentra in urmatoarele trei luni si pe schimbarea retelei de magazine proprii din punctul de vedere al abordarii relatiei cu clientii, dar si pe modificarea identitatii vizuale a spatiilor dedicate vanzarilor serviciilor din reteaua de parteneri. Operatorul are la nivel national peste 10.000 de puncte de comercializare a produselor si serviciilor.


In Romania, reteaua Vodafone inregistra 6,1 milioane de clienti la sfarsitul anului trecut, dintre acestia circa 150.000 fiind utilizatori ai serviciilor de ultima generatie 3G.


La nivel global, compania Vodafone, cu o capitalizare bursiera de 140 de miliarde de dolari, este prezenta pe 59 de piete, 27 dintre retele fiind operate sub nume propriu. Numarul total al clientilor Vodafone era de 179,3 milioane la finele lui 2005.