Vodafone România a anunţat că Richard Ihuel este noul Director de Brand şi Customer Experience al companiei. Richard este responsabil de toate activităţile de advertising, achiziţie media, evenimente, precum şi de dezvoltarea şi consolidarea pe mai departe a brandului Vodafone. În zona de Customer Experience, rolul lui Richard este de a se asigura că utilizatorii Vodafone au o interacţiune cât mai satisfăcatoare cu brandul Vodafone, în toate punctele de contact, de la magazine, până la call center.
Richard are o experienţă bogată, de peste 20 de ani, în comunicarea de brand şi consultanţă e-business. Richard vine în Vodafone de la Euro RSCG, unde a deţinut, din 2008 până în prezent, poziţia de European Business Development Director şi cea de Executive Director Eastern Europe, din 2002. Anterior, Richard a fost Managing Director pentru Asia la IconmediaLab, precum şi Country Manager şi Client Service Director la McCann-Erickson, perioada în care a condus operaţiunile din Africa de Sud şi a înfiinţat biroul din Varşovia. Richard a lucrat, de asemenea, în cadrul agentiilor Lowe Group şi Saatchi & Saatchi Advertising.
Richard are un Master în Afaceri Internaţionale de la ESCI, Paris, şi a absolvit Columbia Business School. De origine franceză, Richard este căsătorit, are doi copii şi are ca pasiuni dansul swing şi cântatul la pian.
Laura Barbu a fost numită în poziţia de Director Online Marketing. Din acest rol, Laura se va ocupa de definirea şi executarea strategiei online a companiei, de creşterea volumului de vânzări online şi a portofoliului de servicii mobile advertising, precum şi de creşterea adopţiei serviciilor de asistenţă online de către clienţii noştri.
Înainte de a veni în Vodafone, Laura a lucrat pentru Pepsico International, unde a deţinut mai multe poziţii importante în ultimii 5 ani, de la Brand Manager la Group Brand Manager şi Marketing Manager pentru Branduri Internaţionale şi Locale. În această perioadă, Laura s-a ocupat de lansarea şi dezvoltarea mai multor branduri internaţionale pe piaţa românească (Lay’s, Cheetos), precum şi de repoziţionarea brandurilor românesti (Star).
Anterior, Laura Barbu a lucrat pentru Sarantis Group, unde a fost responsabilă de dezvoltarea operaţiunilor pentru categoria household în România, şi la Elvila S.A., unde a deţinut poziţiile de Manager Vânzări Naţionale şi de General Manager al reţelei de magazine.
Laura a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti şi are un MBA de la Sheffield University, UK. Laura este căsătorită, are doi copii şi este pasionată de călătorii, artă şi echitaţie.