În colaborare cu Dsquares, companie specializata pe programe de loialitate inteligente, Vodafone România a lansat în acest an „Vodafone Club”. Prin intermediul acestui program de loialitate unic, operatorul oferă utilizatorilor săi zeci de beneficii pentru o mare varietate de pasiuni și interese. (P)
Vodafone Club (https://www.vodafone.ro/loialitate/) include oferte și reduceri personalizate adresate tuturor clientilor, atât persoanelor fizice, cât și juridice, ce utilizează servicii mobile sau fixe. Clienții Vodafone se vor bucura de o experiență digitală personalizată alături de Vodafone Club, direct în aplicația mobilă My Vodafone de unde au acces simplu și rapid la ofertele și reducerile lunare la categorii de produse și servicii variate.
„Vodafone Club este un program inovator de loialitate pe piața de telecomunicații din România și reprezintă o modalitate de a imbunatati experienta clienților și de a le facilita accesul instant la diferite reduceri și beneficii personalizate pe baza intereselor acestora”, declară Andreea Stănescu, Country Manager al companiei Dsquares in România.
Cu 100.000.000 de utilizatori activi în 8 țări, Dsquares s-a lansat in anul 2012 si este unul dintre cei mai importanți furnizori de programe de loialitate din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
Dsquares ajută companiile să crească nivelul de loialitate al clienților și să își dezvolte în continuare baza de clienți prin dezvoltarea unor segmente noi prin intermediul programelor de loialitate inovatoare și beneficii digitale pentru o plaja larga de utilizatori.
Dsquares oferă soluţii complete, de la dezvoltarea unei strategii, si până la crearea unui program dedicat sau generarea de raportări și analize de date relevante pentru creșterea continuă a nivelului de performanță. Toate aspectele operaționale și comerciale sunt abordate în totalitate, pentru a asigura rezultatele dorite pentru fiecare companie in parte in functie de nevoi.
Dsquares este partenerul unor companii și jucători renumiți din domeniul telecomunicatiilor, bancar, retail, petrol și gaze, FMCG și multe altele, având în prezent un portofoliu bogat de clienți din Fortune 500 (https://www.dsquares.com/our-clients/), inclusiv Visa, MasterCard, HSBC, Vodafone, Orange, ExxonMobil, Pepsico și P&G printre altele. Mai mult decât atât, a dezvoltat o retea extinsa de parteneriate ajungand la 11.000 de sucursale deținute de 1.900 de comercianți de renume (https://www.dsquares.com/our-partners/) din diverse industrii și sectoare comerciale din întreaga lume.
În România, Dsquares gestionează deja o rețea largă de parteneri care include multe mărci cunoscute și apreciate, precum H&M, Philips, Intersport, Deichmann, 7Card, Regina Maria sau Cărturești. Bazandu-se pe momentul favorabil al pietei si succesul din proiectele anterioare Dsquares tinteste sa isi fortifice pozitia globala si estimează un potențial imens de a proiecta și implementa în continuare programe inovatoare pentru numeroși clienți din Europa,
„Planul nostru de extindere pe termen lung este destul de ambițios,ne propunem să devenim unul dintre furnizorii de programe de loialitate și beneficii de top din Europa. Acum lucrăm la dezvoltarea pieței românești prin proiecte în domeniul bancar, petrolier și gaze naturale, FMCG și retail, identificând în același timp și alte oportunități în spațiul european”, explică Andreea Stănescu.
Cu parteneri care activează în diverse industrii, succesul Dsquares se datorează experienței bogate a companiei. După ce s-a dezvoltat la nivel internațional, Dsquares prioritizează acum stabilirea unor standarde ridicate în zona de loialitate și recompense, ajutându-și astfel partenerii să se dezvolte cu ajutorul soluțiilor digitale bazate pe rezultate palpabile.
Pentru a afla mai multe despre Dsquares, vizitați: www.dsquares.com sau urmariti pagina de Linkedin locala a companiei https://bit.ly/DsquaresRomaniaLinkedIn