Gigantul auto Volkswagen a făcut o greșeală uriașă. Compania a dezvăluit unul dintre cele mai bine păstrate secrete. Se pare că vor fi schimbări majore în ceea ce privește numele companiei. UPDATE: Eventuala redenumire a operațiunilor din SUA în „Voltswagen of America”, într-o acțiune de marketing menită să arate tranziția producătorului auto german Volkswagen către investițiile în vehicule electrice, s-a dovedit a fi o păcăleală de 1 aprilie, scrie Reuters
Gigantul auto Volkswagen a făcut o greșeală uriașă. Compania a dezvăluit unul dintre cele mai bine păstrate secrete. Se pare că vor fi schimbări majore în ceea ce privește numele companiei, potrivit The Hill.
Compania a publicat luni un comunicat pe care ulterior l-a dat jos în care anunța „rebranding-ul” care pare să sublinieze tranziția sa către investițiile în vehicule electrice, potrivit USA Today, care a dezvăluit prima dată informația.
Volkswagen a dezvăluit noul nume al companiei
Producătorul auto german afirmase în comunicat că „Voltswagen”, viitoarea denumire a companiei, reprezintă „mai mult decât o schimbare de nume”.
„’Voltswagen’ este o declarație publică cu privire la investițiile de viitor ale companiei în e-mobilitate”, afirma comunicatul.
„Noul nume și branding-ul simbolizează elanul puternic pe care Voltswagen l-a pus în mișcare, urmărind scopul de a deplasa oameni dintr-un punct în altul cu vehicule electrice”, a mai precizat acesta.
O persoană familiară cu planurile companiei a declarat pentru USA Today că Volkswagen intenționează ca schimbarea să fie una definitivă, precizând că producătorul auto nu a fost victima hackerilor sau a unei glume și că accidentul de luni nu a fost o stratagemă de marketing.
Intenția Volkswagen de a-și schimba numele vine în contextul în care mai mulți producători auto tradiționali au anunțat că vor investi mai mult în vehicule electrice.
În luna noiembrie a anului trecut General Motors a anunțat că va investi 27 de miliarde de dolari până în 2025 ca parte a angajamentului său față de vehiculele electrice și autonome.
Compania intenționează să lanseze peste 70 de vehicule electrice în întreaga lume până în 2029 și să vândă 1 milion până în 2025. VW și mărcile sale conexe, inclusiv Audi și Porsche, au vândut peste 9 milioane de vehicule de toate tipurile la nivel global în 2020, fiind pe locul 2 în industrie, după Toyota, deși anterior a fost pe locul 1 timp de câțiva ani.