Evenimentul de lansare a marcat inceperea comercializarii unui model care, la nivel mondial, din anul 1975 si pana la sfarsitul lui 2008 s-a vandut in 10,54 milioane unitati. In Romania, din 1998 pana in prezent s-au comercializat generatiile 3 si 4 ale modelului cu peste 50,000 unitati vandute.
Volkswagen pune accentul la noul model pe preţ, design, calitate. Preţul de pornire este de 10 552 EUR (cu TVA), 16.998 de euro, in cazul echiparii de top Highline si a motorizarii diesel de 1,6 litri cuplata la o cutie de viteze automata de tip DSG. Polo dispune de 3 linii de echipare (trendline, comfortline, highline) şi 6 motorizări (3 diesel, 3 benzina) în prima fază, urmând ca spre sfârşitul anului să mai apară 2 motorizări (1.2 TSI 105 cai şi 1.4 TSI 170 cai).
“Noul Polo a aparut in cel mai potrivit moment si vine cu noi standarde in clasa compacta. Se deosebeste de modelul anterior printr-un design simplu, elegant, sportiv, dinamic, emotional, perfect. Cu noul model Volkswagen lanseaza nu numai un nou model ci si noul aspect al gamei. Tin sa evidentiez: cutia DSG inovatoare cu 7 trepte este disponibilă pentru prima dată la modelul Polo” spune Matei Albulescu, brand manager Volkswagen.
Daiana Stoicescu, PR Volkswagen completeaza: „ cu noul Polo, siguranţa atinge nivelul clasei superioare; avem cinci stele conform noilor standarde mult mai stricte şi mai detaliate pentru testele EuroNCAP, ESP în versiunea standard de echipare – pe toate pieţele importante din Europa, Airbag pentru zona capului şi toracelui în versiunea standard de echipare. Varianta TDI este mai economica cu până la 15 procente, TSI cu până la 20 de procente. În 2009 vor fi disponibile deja şapte motoare pentru noul Polo – cinci dintre acestea sunt noi.”