Cele două imagini date publicității au fost însoțite de un scurt text care anunță că, la ediția din acest an a Paris Motor Show, prezența mărcii se află sub sloganul „Think New”. Această „nouă gândire” semnalează „intrarea mărcii într-o nouă eră”, iar conceptul este „la fel de revoluționar ca și Beetle cu șapte decenii în urmă, înainte de a deveni cea mai bine vândută mașină a secolului”.
Trecând peste vorbele meșteșugite ale departamentului de marketing al grupului german, menite să atragă atenția asupra schimbărilor prin care trece Volkswagen după scandalul Dieselgate, este demn de luat în seamă că viitorul model de serie având la bază conceptul care va fi prezentat peste câteva zile la Paris, are o platformă cu totul nouă, MEB (Modular Electrification Kit) și că va avea dimensiuni asemănătoare actualului Golf. Asta fără ca designul să amintească de acest model. Cel puțin asta a susținut Herbert Diess, șeful mărcii Volkswagen într-un interviu acordat cu câteva zile în urmă publicației germane WirtschaftsWoche. Oficialul a menționat de asemenea, că având un design care să îl recomande drept un vehicul electric, dimensiuni exterioare apropiate unui Golf și un spațiu interior apropiat de al unui Passat, modelul de serie va avea o autonomie cuprinsă între 400 km și 480 de km cu o singură încărcare.
Până la prezentarea conceptului de la Paris Motor Show și, mai apoi, a versiunii de serie în 2018 sau 2019, Volkswagen se bazează în zona electrică pe derivate ale modelelor Golf și Up!.