Constructorul german Volkswagen detine o gama foarte variata de motoare produse pe plan international, incepand de la o capacitate de mai putin de 1l si trei cilindri, pana la V10, V12. comparativ cu SUA, unde produce doar motoare cu 4, 5 sau 6 cilindri.Acest lucru ar putea determina compania sa inceapa productia de motoare, in special diesel si hibrid la fabrica din Chattanooga, Tennessee. Desi in Statele Unite nu vor fi produse cele mai exotice motorizari ale grupului VW, intreaga gama va fi d
Constructorul german Volkswagen detine o gama foarte variata de motoare produse pe plan international, incepand de la o capacitate de mai putin de 1l si trei cilindri, pana la V10, V12. comparativ cu SUA, unde produce doar motoare cu 4, 5 sau 6 cilindri.
Acest lucru ar putea determina compania sa inceapa productia de motoare, in special diesel si hibrid la fabrica din Chattanooga, Tennessee. Desi in Statele Unite nu vor fi produse cele mai exotice motorizari ale grupului VW, intreaga gama va fi disponibila din import.
Decizia de construire a motoarelor diesel si hibrid in aceasta locatie va fi cu siguranta determinata de nevoia reducerii consumului de combustibil, concomitent cu mentinerea performantelor masinilor, potrivit Automotive News.
Al doilea motiv pentru producerea motoarelor la fabrica din Tennessee este faptul ca in acest mod, pe termen lung, Volkswagen nu o sa se mai confrunte cu diferenta de curs intre dolar si euro.