Compania suedeză, al doilea mare fabricant de camioane din lume, a anunţat că va deţine o participaţie de 45% la compania chineză, care va produce şi va vinde camioane sub brand Dongfeng, autobuze şi vehicule cu destinaţie specială, transmite Bloomberg, preluat de mediafax.ro
Asociaţia chineză a producătorilor de automobile anticipează creşterea vânzărilor de camioane din acest an la 3,3 milioane de unităţi, după doi ani de scăderi. "China este cea mai mare piaţă de camioane la nivel mondial, echivalentă cu piaţa europeană şi cea nord-americană de camiaone grele luate la un loc", a declarat Olof Persson, director general al Volvo.
Dongfeng Motor, al doilea mare producător chinez de vehicule, în funcţie de vânzări, fabrică în China automobile în colaborare cu Nissan Motor, Honda Motor şi PSA Peugeot Citroen. Grupul Dongfeng anticipează că alianţa cu Volvo îi va permite să se extindă în afara Chinei.
Sursa: mediafax.ro