Ştiţi că el este realizat în proporţie de 74%. Avea optzeci şi ceva la sută, dar s-a mai degradat. Este realizat în proporţie de 74%, este un proiect de foarte mare importanţă. Deci, într-o primă etapă, 75 de kilometri din râul Argeş vor deveni navigabili; într-o altă etapă, 30 de kilometri din Dâmboviţa. Portul de pe râul Argeş va fi la Mihăileşti, portul de pe Dâmboviţa va fi la Glina. Aceasta este o parte a unui proiect mare. Altă parte va fi un aeroport şi un centru, un hub acolo, a mai spus Liviu Dragnea.
Canalul Dunăre-București a fost plănuit pentru a face posibil transportul naval între capitala României și Marea Neagră prin intermediul Dunării.
Lucrările de executare au început în 1986. După Revoluția din 1989 acestea s-au sistat, deși partea de canal deja realizată se estimează a fi de 70% din întregul volum de lucrări. Proiectul a ajuns la Apele Române și a fost lăsat pe rafturi. Lucrările existente s-au deteriorat. O mare parte a plăcilor de beton și a bordurilor au fost furate