Producătorul britanic de mașini de lux Bentley a anunțat lansarea primei same game de parfumuri destinată bărbaților. Pentru a sublinia exclusivismul produselor, britanicii s-au aliat cu producătorul francez de cristal Lalique.
„Bentley și Lalique au o istorie similară”, consideră Silvio Denz, CEO al Lalique. „Ambele companii au fost fondate în urmă cu mai bine de 100 de ani și sunt cunoscute la nivel mondial pentru măiestrie, tradiție, lux, inovație și stil”. Colaborarea dintre Bentley și Lalique a dat naștere unui produs exclusivist denumit „Lalique for Bentley Crystal Edition” al cărui flacon de cristal, disponibil la comandă, poartă legendarele însemne „Flying B”.
"Ediția de cristal este o capodoperă de măiestrie, reflectând luxul de neegalat și valorile elegante caracteristice atât Bentley cât și Lalique. Așa cum «Flying B» stă grațios pe partea din față a modelului nostru pilot, Mulsanne, am vrut ca și flaconul care conține esența să comunice aceleași elemente unice", a declarat Daniele Ceccomori, designer al Bentley.
Apa de parfum creată de Mylène Alran, de la casa franceză Robertet, este un „elixir” compus din esențe cu notă de lemn și piele care comunică foarte exact atributele Bentley. În același timp, „Bentley for Men” și „Bentley for Men Intense”, create de Nathalie Lorson de la Firmenich, înglobează atât lemnul de cedru și planta Pachouli cât și geranium pentru a da naștere unui miros inconfundabil.
Conform oficialilor Bentley, esențele vor fi disponibile din aprilie și vor avea prețuri cuprinse între 59 de euro (Bentley for Men, 60 ml) și 3.500 de euro (Lalique for Bentley Crystal Edition, 40 ml). Gama cuprinde, de asemenea, și un after-shave care costă 50 de euro și un gel de duș al cărui preț este de 27 de euro. La asemenea prețuri, orice bărbat care își dorește măcar să „miroasă” a Bentley își poate permite acest lux. Cât despre adevărata afacere Bentley, cea cu mașini, anul trecut pare să fi fost unul fast. Cu 8.510 unități comercializate în întreaga lume compania britanică a înregistrat o creștere de 22%. Principalele piețe de desfacere au rămas America de Nord și China.