Marketingul prin e-mail este simplu și rapid și ar putea fi cea mai bună opțiune pentru a face bani. Practic, este trimiterea unui mesaj comercial către alți oameni, prin e-mail. Și nu e nevoie de un site web/blog pentru a începe să faceți asta. Cu toate acestea, cu un site web/blog marketingul prin e-mail devine mai ușor.
Puteți să intrați online pe rețelele sociale și, de asemenea, să faceți postări pe platforme deschise. Pentru a utiliza e-mailul eficient, aveți nevoie de cunoștințe temeinice privind conceperea e-mailurilor, talentul de a identifica destinatarii și intuiția creării conținutul interesant pentru un anumit public.
Cum să începeți cu e-mail marketing
Pasul 1: Obțineți o platformă/serviciu de marketing prin e-mail. Acesta este cel mai important pas, deoarece obținerea unei platforme/servicii de marketing prin e-mail este esențială și, dacă ajungeți să utilizați o platformă de marketing prin e-mail greșită, călătoria nu va fi la fel de simplă.
Cu platforma de marketing prin e-mail potrivită, cum ar fi Constant Contact, veți avea succes garantat.
Constant Contact este cel mai indicat datorită caracteristicilor sale excelente și fiabilității. În plus, beneficiați de o perioadă gratuită, de 60 de zile, fără card de credit
Platforma/serviciul de marketing prin e-mail are responsabilitatea de a crea și proiecta formularele de e-mail și de a stoca datele unui e-mail.
După înregistrarea pe platforma de email marketing, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să-ți trimiți primul e-mail ție, unui prieten sau oricui altcineva, ca test. Dar asigură-te că te familiarizezi cu el înainte de a porni prima campanie.
Puteți câștiga mulți bani cu marketingul prin e-mail chiar și ca începător, așa că iată câteva modalități de a câștiga cu marketingul prin e-mail.
Vânzare spațiu AD (reclame):
Vânzarea spațiului publicitar este mai ușoară, deoarece veți fi plătit indiferent dacă generați o vânzare sau nu. Companiile și persoanele fizice vă vor plăti pur și simplu pentru a primi reclamele lor în conținutul vostru de e-mail.
Vânzarea de produse fizice și digitale
De asemenea, puteți vinde propriul produs fizic sau digital cu marketing prin e-mail, mai ales dacă are legătură cu conținutul de marketing prin e-mail. Tot ce trebuie să faceți este să plasați un AD al produsului în conținutul vostru. Nu știți ce anume să vindeți? Încercați să vindeți cursuri online.
Pasul 2: Creați lista de e-mailuri
Majoritatea oamenilor consideră că construirea unei liste de e-mail este cea mai grea parte a marketingului prin e-mail, dar, cu practicile potrivite de e-mail, veți trece fără probleme peste această parte. Iată câteva dintre modalitățile prin care puteți transforma publicul în potențiali abonați:
Stimulente
Oferirea stimulentelor este o metodă foarte eficientă în marketingul prin e-mail deoarece oamenii nu își vor da e-mailul până când nu văd un avantaj, așa că dacă le oferi un stimulent vor avea un motiv pentru a se înscrie pe lista ta. Exemple de stimulente: cărți electronice, conținut upgrade.
Găzduirea cadourilor este, de asemenea, foarte eficientă, deoarece de data aceasta oferiți un premiu în bani. Premiul în numerar nu trebuie să fie prea mare, dar amintiți-vă cu cât este mai mare, cu cât sunt mai mari avantajele.
Pentru proprietarii de site-uri/bloguri, iată câteva sfaturi:
- Integrați ferestre pop-up de e-mail.
- Plasați buletinul informativ în locuri strategice de pe site-ul vostru
Pasul 3: Trimiterea campaniei de e-mail
După ce ați ales o platformă/serviciu de marketing prin e-mail și ați construit lista de e-mail-uri, următorul pas este trimiterea campaniei de e-mail.
De fapt, este cel mai simplu pas, mai ales atunci când aveți o platformă/serviciu de marketing prin e-mail, așa cum este explicat în Pasul 1.
Iată câteva sfaturi utile pentru început:
- Creați întotdeauna conținut original și relevant.
- Utilizați un subiect/titlu atractiv.
- Nu utilizați adrese de e-mail fără răspuns