Institutul de Dezvoltare Personală deține Pensiunea Crescent din Predeal și a construit-o cu intenția de a crea evenimente de training, întâlniri de afaceri și de familie.

Acest job constă în marketingul și vânzarea serviciilor de cazare, restaurant și organizare a evenimentelor, gestionarea acestora, relațiile cu clienții, precum și administrarea și managementul echipei.

Candidatul ideal este, conform anunțului de recrutare postat pe site-ul eJobs.ro, o persoană cu o experiență în administrare hotel de cel puțin trei ani, care este onestă, deschisă și caldă. De asemenea, persoana trebuie să aibă abilități de utilizare MS Office: Excel, Powerpoint, Word, să aibă abilități de promovare online și pe canalele social media, să aibă spirit de organizare și să fie atentă la detalii. În plus, trebuie să dețină și carnetul de șofer.

Salariul se va negocia în urma interviului.

Vezi AICI mai multe detalii despre jobul de director de pensiune și depune-ți CV-ul dacă acest post ți se potrivește.