Principalul obiectiv al noii conduceri executive este atât acela de a extinde livrarea de apă la nivel european, compania fiind deja prezentă la nivel național, cât și expansiunea în Europa a producției și distribuției de echipamente necesare acestei activități, precum ambalaj bidon, capace și sigilii, racks-uri sau dozatoare.
Cum ați primit propunerea de a fi noul CEO al companiei H2On – NISRE SRL?
Adrian Nanulescu: Atât eu, cât și Nathaniel suntem motivați de gustul succesului, avem experiența necesară pentru a-l obține, dar și acel dram de nebunie de care e nevoie pentru a transforma o idee într-o afacere, de la planuri, investiții și crearea de locuri de muncă la profit, și mai multă muncă și, în final, satisfacția clientului. Ne bazăm unul pe celălalt pentru a construi un brand durabil și popular nu numai la nivel național, întrucât suntem prezenți în toată România, ci și la nivel european, având deja semnale foarte puternice că apa noastră este apreciată și în alte țări de pe continent.
Care sunt semnalele pe care vă bazați și care este planul pentru anul 2023?
Adrian Nanulescu: Apa de la H2On, îmbuteliată în bidoane de 19litri, a fost distinsă de către prestigiosul International Taste Institute din Bruxelles (Belgia), cu premiul Superior Taste Award, în anii 2019, 2020, 2021 și 2022, ultima oară cu mențiunea trei stele / punctaj maxim. Chefi și somelieri renumiți din Belgia, Franța, Italia, Spania, Portugalia, Olanda și Ungaria au remarcat salinitatea minerală echilibrată, textura fină și gustul răcoritor al produsului nostru. Este vorba despre o apă de calitate, microbiologic pură, care poate deveni cel mai de succes produs de export românesc, un veritabil brand de țară.
Aveți deja experiență în domeniu, cum o veți folosi în beneficiul H2On?
Adrian Nanulescu: Este adevărat, însă, în același timp, piața de distribuție a apei îmbuteliate este una foarte dinamică, în care trebuie continuu să inovezi și să anticipezi nevoile și cerințele clienților, pentru a veni în întâmpinarea acestora. Atât pe plan profesional, cât și personal, obișnuiesc să îmi urmăresc cu mare determinare fiecare obiectiv, iar noul rol este o provocare bine-venită. Din fericire, am alături o echipă dedicată și pricepută, începând cu Nathaniel și continuând cu toți angajații, alături de care putem obține rezultatele de business scontate. Nu mă sperie concurența, întrucât aceasta este benefică pentru orice mediu de afaceri, cu atât mai mult cu cât sunt o fire sportivă și practic un sport, triatlonul, de mare anduranță și rigoare. Iar aceste principii le aplic și în mediul de business.
În cel mai scurt timp, compania va anunța îmbunătățiri tehnologice, care vor oferi clienților naționali și internaționali șansa de a accesa cu mai multă ușurință produsele și serviciile marca H2On. Acestea se vor adăuga beneficiilor deja existente: o apă de calitate, fără costuri de livrare, fără comandă impusă și fără taxe lunare. „Excelența purității și a gustului nu reprezintă doar un slogan, în cazul H2On, ci o certitudine!”, mai spune Adrian Nanulescu.