Vremea nefavorabilă afectează vânzările H&M

Vânzările în monedă locală ale Hennes & Mauritz (H&M), al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, au crescut cu 5% în aprilie, sub estimările analiştilor, care se aşteptau la un avans de 9%.

Rezultatele sub aşteptări au fost provocate de temperaturile scăzute din această primăvară, care au afectat vânzările pe unele din principalele pieţele ale H&M, a anunţat compania suedeză.

Numărul total de magazine a ajuns la 4.035 unităţi, la 30 aprilie 2016, de la 3.610 la 30 aprilie 2015. Compania este prezentă pe 61 de pieţe şi are peste 132.000 de angajaţi.

Profitul net s-a situat la 2,5 miliarde de coroane suedeze (306 milioane de dolari), în perioada decembrie 2015 – februarie 2016, depăşind uşor estimările analiştilor.

Acţiunile Hennes & Mauritz AB au scăzut luni cu 1,9%, la 260 de coroane, la Bursa de la Stockholm, extinzând declinul din acest an la 14%.

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia. AGERPRES