Grupul Volkswagen, cel de-al patrulea producator de automobile din lume, a vandut in 2007 peste 6,1 milioane de unitati, cu 7,9% mai mult decat in anul precedent. Marca VW, locomotiva grupului, a asistat la o crestere a vanzarilor de 7,8% in 2007, cu un total de 3,6 milioane de unitati vandute. Cele mai promitatoare piete s-au dovedit a fi Brazilia, China, dar si Europa Centrala si de Est. Varful de gama Audi a cunoscut la randul sau o crestere de 6,5% a vanzarilor, la un total de 96
Grupul Volkswagen, cel de-al patrulea producator de automobile din lume, a vandut in 2007 peste 6,1 milioane de unitati, cu 7,9% mai mult decat in anul precedent.
Marca VW, locomotiva grupului, a asistat la o crestere a vanzarilor de 7,8% in 2007, cu un total de 3,6 milioane de unitati vandute. Cele mai promitatoare piete s-au dovedit a fi Brazilia, China, dar si Europa Centrala si de Est.
Varful de gama Audi a cunoscut la randul sau o crestere de 6,5% a vanzarilor, la un total de 964.200 de unitati.
Seat, marca spaniola aflata in dificultate, s-a putut bucura doar de o crestere simbolica a vanzarilor, de 0,4%, cu un total de 431.000 de unitati, in timp ce cehii de la Skoda se pot lauda cu o crestere de 14,6%, cu un total de 630.000 de unitati.
In fine, marcile exclusive ale grupului VW au reusit performante notabile: Bentley a depasit pragul psihologic de 10.000 de unitati, Lamborghini a vandut 2.400 de unitati, iar Bugatti – 81 de Veyron.
Data: 14 ianuarie 2008
Sursa: Capital.fr