In ciuda celei mai mare scaderi de pe piata auto din SUA, producatorul auto european Volkswagen are in plan sa isi extinda prezenta in aceasta zona, ca parte a planurilor sale de a deveni cel de-al doilea producator auto din lume. Compania mizeaza pe gama de modele “prietene” cu mediul. Volkswagen, care detine in acest moment 2% din piata americana, a vandut anul trecut 230.000 de vehicule in SUA si mizeaza pe vanzari de 800.000 de unitati pana in 2018. La nivel global comp
In ciuda celei mai mare scaderi de pe piata auto din SUA, producatorul auto european Volkswagen are in plan sa isi extinda prezenta in aceasta zona, ca parte a planurilor sale de a deveni cel de-al doilea producator auto din lume. Compania mizeaza pe gama de modele “prietene” cu mediul.
Volkswagen, care detine in acest moment 2% din piata americana, a vandut anul trecut 230.000 de vehicule in SUA si mizeaza pe vanzari de 800.000 de unitati pana in 2018.
La nivel global compania cauta sa isi intensifice prezenta si pe piata din Rusia, care ar putea deveni cea mai mare piata auto din lume in viitorul apropiat.
Planul Volkswagen vine intr-un moment in care intreaga piata auto din SUA este profund afectata de preturile ridicate la combustibil. Stefan Jacoby, CEO al VW in SUA, s-a declarat increzator in reustia planului si mizeaza pe gamna larga de modele cu un consum redus.
Unul dintre pasii pe care i-a facut Volkswagen este demararea constructiei unei fabrica in Tennessee, in care va investi irca un miliard de dolari.
Compania germana are in plan sa aduca pe piata din SUA cinci noi modele in acest an , printre care SUV-ul Tiguan si Minivan-ul Routan. Chiar daca piata auto locala inregistreaza un regres pe aceste segmenete, Jacoby este de parere ca gusturile americanilor nu se vor schimba foarte mult.
Sursa: Business Week