WatchShop.ro vrea afaceri de două milioane de euro în 2016

După ce a încheiat primele opt luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de peste un milion e de euro WatchShop.ro, magazinul online de ceasuri și accesorii dedicat bărbaților, vrea afaceri de două milioane de euro până la finele anului. Mai mult, compania s-a mutat într-un sediu nou, în urma unei investiții totale de 50.000 de euro.

Mai exact, investiția a constat în achiziționarea și reamenajarea completă a spațiului de 250 de mp, în care WatchShop și-a mutat atât birourile, cât și showroom-ul. Noua locație se află într-o zonă centrală a Bucureștiului (Bd. Banu Manta, în apropiere de Piața Victoriei).

Magazinul, care tocmai a împlinit șape ani de la înființare, a raportat și o cifră de afaceri de peste un milion de euro în perioada ianuarie-august. O creștere de 30% față de perioada similară a anului trecut. 

De asemenea, numărul total de produse vândute de WatchShop în acest an a crescut și el cu aproximativ 22% față de 2015, ridicându-se la peste 15.000 de unități.

În 2012, WatchShop a devenit reprezentant oficial pentru Tissot în România, iar din 2014 este reprezentantul oficial al brandului Accurist. Pentru companie, 2015 a fost cel mai bun an de până acum. Anul trecut, compania a înregistrat cea mai mare creștere valorică a cifrei de afaceri, care a atins 1,5 milioane de euro. 

De asemenea, tot 2015 a fost și anul celor mai importante momente și schimbări din istoria companiei: echipa s-a extins la 19 persoane, a vândut ceasuri de lux (de la branduri ca Rolex) și a devenit reprezentant oficial în România și pentru Sekonda.

 „Acești 7 ani au fost unii foarte intenși pentru noi. Lansat în 2009 cu o singură persoană în echipă, WatchShop s-a transformat într-un business stabil, cu o echipă de specialiști pasionați de ceasuri și dornică de performanță. Mă bucur că mereu am reușit să găsim soluții provocărilor – rata constantă a profitului și satisfacția clienților ne demonstrează, an de an, acest lucru”, a declarat Cătălin Florea, CEO WatchShop.

Pentru anul 2016, reprezentanții companiei estimează o cifră de afaceri de 2 milioane de euro. Printre planurile companiei se numără extinderea numărului de modele disponibile de la brandurile populare printre clienți, precum și investiția în stocuri și în îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor.