Această primă etapă presupune implementarea modulului de Mentenanță Corectivă, care asigură eficientizarea procesului de preluare și rezolvare a cererilor de intervenție din partea clienților, în parametrii de răspuns și calitate stabilite. Modulele Mentenanță Corectivă și Mentenanță Preventivă (care va fi implementat în a doua parte a proiectului) vor asigura pentru WFMC o abordare pro-activă în privința gestionării activității de mentenanță, atât din punct de vedere operațional cât și strategic. Factorii decizionali vor avea, astfel, un acces rapid și facil către toate informațiile legate de activele corporale și infrastructură, pentru a organiza în mod eficient cererile de intervenții și mentenanța preventivă. Efectele acestei implementări vor fi resimțite și la nivelul clienților WFMC, deoarece se vor eficientiza timpii de răspuns și rezolvare a problemelor constatate și vor scădea intervalele de down-time.
„Modulele Preventive Maintenance (Mentenanță Preventivă) și On Demand Work (Mentenanță Corectivă) vor automatiza procesele de mentenanță și vor permite analiza istoricului lor, vor crește eficiența personalului și vor ajuta la programarea cu ușurință a mentenanței. Soluția dispune de fluxuri de lucru configurabile, are numeroase rapoarte predefinite și utilizează tablouri de bord pentru un control complet al proceselor. Toate aceste avantaje se vor face simțite încă după prima lună de utilizare” a menţionat Anna-Maria Linek, business developer la Archibus Solution Center-România.
„Ne concentram foarte mult pe oferirea unor servicii de inalta calitate clientilor nostri si mai ales urmarim o imbunatatire continua a nivelului de satisfactie al acestora. Din acest punct de vedere consideram ca este foarte importanta monitorizarea atenta a tuturor problemelor semnalate, printr-o interfata directa cu toti clientii. Nu întâmplător am ales ca implementarea soluției Archibus să înceapă cu modulul de Mentenanță Corectivă” a afirmat Sorin Diaconu, directorul general al WFMC.
Proiectul complet cuprinde dezvoltarea și implementarea majorității aplicațiilor oferite de platforma Archibus și se întinde pe o perioadă de 15 luni. Faza a doua a proiectului presupune finalizarea implementării modulelor de Mentenanță Preventivă, Centrul de Asistență, Portalul Activelor, Managementul Portofoliului, Administrarea și Managementul Financiar al Spațiilor Închiriate, Administrarea costurilor, Alocare costuri si Facturare, Stabilirea Bugetului de Investiții, Managementul Proiectelor.
West Facility Management Company administrează peste 130.000 mp de spații de birouri in două parcuri de afaceri, Novo Park din Pipera si West Gate Park din Militari. În cele două locații își au sediul central companii multinaționale precum HP, Kraft, Procter & Gamble, General Electric, CitiBank, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, Garanti Bank, Siemens, Ericsson, Dacia-Renault, Accenture, Bit-Defender, Infineon, Panasonic sau Volvo.
ARCHIBUS Solution Center-România este reprezentatul regional al Archibus Inc., soluția nr. 1 în lume pentru Real Estate, Infrastructură și Facility Management. Cu peste 4 milioane de utilizatori în 130 de țări și mai mult de 25 de ani de experiență, ARCHIBUS economisește, pentru organizațiile care o utilizează, mai mult de 100 de miliarde de dolari anual. ARCHIBUS permite companiilor să folosească o singură soluție informatică integrată, atât pentru colaborarea între departamente cât și pentru a lua decizii manageriale strategice care să optimizeze ROI, să scadă costurile mijloacelor fixe şi să mărească productivitatea şi profitabilitatea.