Compania a înregistrat în perioada iulie 2010- iulie 2011 venituri totale în Sud-Estul Europei de 273 milioane de euro, în creştere cu 17%. În acelaşi interval profitul operaţional al companiei s-a majorat cu 45% în această regiune ajungând la 44 milioane de euro. Aceste rezultate reflectă activitatea de pe pieţele din Polonia, Cehia, Rusia, Finlanda, Statele baltice, Ungaria, Bulgaria, România şi alte state mici din Estul Europei.
La nivel global veniturile companiei au crescut în primele şase luni ale acestui an cu 19% până la 986 milioane de euro. Profitul operaţional s-a majorat cu 58% de la începutul anului ajungând la 123 milioane euro. Preţurile au crescut cu aproximativ 1% în perioada menţionată.
Trendul pozitiv se aşteaptă să se menţină şi în a doua parte a anului în special pe pieţele din Vestul Europei, în Polonia, Cehia şi Rusia.
Piaţa de cărămidă va stagna în 2011, după o scădere, în volum, de 10% până la circa 1,6 milioane de metri cubi în urmă cu un an. Producătorii au anunţat deja creşteri de preţ cuprinse între 5 şi 10%. În prezent, în România sunt capacităţi de producţie ce însumează 8,5 milioane metri cubi, mult peste necesarul actual. Planurile investiţionale ale firmelor ar aduce un plus de 2-2,5 milioane metri cubi de zidarie (atât caramidă, cât şi BCA).