Un artist complex face echipă cu lexusPentru a susține designul și tehnologia Inovatorul artist va asigura și designul unei ediții limitate Lexus NX
La inceputul lunii august Lexus Europe a anunțat un parteneriat creativ cu will.i.am, un artist inovator, un muzician și un antreprenor global. Ca parte a campaniei de lansare a noului și spectaculosului Lexus NX, câștigătorul premiului Grammy va conlucra cu prestigioasa marcă premium pentru a conferi noi dimensiuni designului provocator si tehnologiei avansate.
Anunțul marchează momentul inițial al unei colaborări unice, care va uni lumea muzicii cu cea a designului și tehnologiei. In cadrul campaniei, will.i.am va crea o viziune proprie asupra modelului NX, ce va fi dezvoltată într-o ediție limitată a acestui SUV premium din clasa medie. De asemenea, el va interpreta în cea mai nouă reclamă TV a mărcii, care va fi lansată în toamna acestui an.
Will.i.am a spus: “Indiferent de ceea ce fac, îmi doresc să fie remarcabil, spectaculos, să inovez și să revoluționez, iar parteneriatul meu cu Lexus în campania de lansare a modelului Lexus NX se înscrie în această linie. Inspirat de filosofia comună de design, am putut conlucra într-o campanie complexă, ce va oferi noi provocări designului convențional și va alimenta imaginația oamenilor."
Pentru a marca începutul acestui parteneriat a fost lansat un scurt film de prezentare a colaborării, ce beneficiază de aportul cantautorului. Celebrând sinergia dintre inovație și tehnologie, filmul dă viață piesei lui will.i.am ‘Dreaming about the Future’, care a debutat ca parte a lucrării mai ample a lui will.i.am, Pyramidi, de la expoziția “Barbican’s Digital Revolution” din Londra, lucrare realizată cu sprijinul Lexus. În fapt, piesa muzicală, care implică și participarea muzicianului brazilian Sérgio Mendes, reprezintă elementul central al captivantei lucrări de artă, ce înglobează un melanj de tehnologii digitale și analogice și proiecții vizuale. Grafica animată, inspirată de pasiunea comună a lui will.i.am și a mărcii Lexus pentru designul unghiular, puternic, este de asemenea prezentă în acest scurtmetraj.
Alain Uyttenhoven, Head of Lexus Europe, ne-a spus: “Suntem extrem de încântați să colaborăm cu will.i.am. Inegalabila sa pasiune pentru design și inovație, în conjuncție cu incredibila sa creativitate, fac din acesta partenerul perfect pentru noua noastră campanie de lansare, cea a noului si provocatorului Lexus NX."
În spiritul filosofiei sale de marcă și a sloganului său, Lexus va continua să vină cu noutăți care să materializeze “Amazing in Motion” pentru admiratorii săi și pentru publicul larg.
Contact:
Anca Dumitrescu marketing@toyota.ro
Despre Lexus
Lansată în 1989, Lexus a devenit o marcă renumită la nivel mondial datorită calităţii deosebite a produselor sale, datorită rafinamentului tehnologiei de înaltă clasă, in special avangardistului sistem de propulsie integral hibrida Lexus Hybrid Drive, precum şi datorită conceptului unic de servicii complete pentru clienţi.
Întărind valorile tradiţionale ale mărcii Lexus, de inegalabilă calitate construită, lux interior şi tehnologie de ultimă generaţie, filosofia de design L-finesse reprezintă un factor important în poziţionarea cu un înalt conţinut aspiraţional a mărcii la nivel global.
În prezent, Lexus rămâne primul – şi singurul – producător de automobile din clasa premium ce oferă o gamă extinsă de modele cu propulsie integral hibridă, ce conţine modelele CT200h, IS 300h, RX 450h, GS 450h şi LS 600h. Noul SUV de clasa medie Lexus NX, ce va fi lansat în toamna anului 2014, se va adăuga acestei game prin versiunea NX300h şi va reprezenta o altă oportunitate semnificativă de dezvoltare în viitor.