bucata de piele. Comenzile vehiculului privilegiaza ergonomia si simplitatea. "Exteriorul asociaza senzualitatea formelor fluide cu dinamismul muchiilor rotunjite. Interiorul este asemanator unei manusi perfect ajustate. Rezultatul: un suflu nou in lumea decapotabilelor", spune Patrick le Quement, director al departamentului de design Renault.Designul roadsterului Wind degaja o impresie de simplitate si coerenta, fiind structurat pe doua linii principale. Prima traverseaza laterala vehiculului,
bucata de piele. Comenzile vehiculului privilegiaza ergonomia si simplitatea. „Exteriorul asociaza senzualitatea formelor fluide cu dinamismul muchiilor rotunjite. Interiorul este asemanator unei manusi perfect ajustate. Rezultatul: un suflu nou in lumea decapotabilelor”, spune Patrick le Quement, director al departamentului de design Renault.Designul roadsterului Wind degaja o impresie de simplitate si coerenta, fiind structurat pe doua linii principale. Prima traverseaza laterala vehiculului, dand nastere aripilor din fata si spate si curbandu-se la nivelul pasajelor rotilor. Cea de-a doua, marcata mai pronuntat, inconjoara habitaclul accentuand impresia de protectie. Farurile foarte puternice au un aport esential la estetica automobilului. Toate comenzile vehiculului sunt tratate cu aluminiu aplicat prin electroliza, pentru a prezenta un aspect discret, lipsit de agresivitate. In conformitate cu conceptul Touch Design, dezvoltat de Renault pe parcursul ultimilor trei ani, toate comenzile vehiculului pun accentul pe ergonomie, simplitate si claritate. Un tablou de comanda central, de forma circulara, ofera accesul la functiile de comunicare, audio, navigatie si service. Selectarea se face prin intermediul unui buton situat in centrul cercului. Informatiile se citesc pe un ecran amplasat in partea superioara a tabloului de bord. Selectorul de mod al cutiei de viteze aflat tot in mijlocul tabloului de bord este, de asemenea, ergonomic. Schimbarea treptelor de viteza se efectueaza cu ajutorul unei manete de pe volan.
Detalii Tehnice
· In pofida dimensiunilor reduse (lungime de numai 3,87 m), Wind este foarte spatios. Portbagajul, tapitat cu piele gofrata, ofera un volum substantial (232 dm3).
· Designul vitezometrului este simplu. Inconjurat de un cerc din aluminiu, vitezometrul este incastrat intr-un cilindru de sticla. Informatiile sunt redate sub forma analogica (un indicator al vitezei sub forma de ac) si digitala.
· Roadsterul Wind este echipat cu un motor pe benzina cu 4 cilindri 2.0 16V atmosferic (Euro 4)
· Putere: 99 kW /136 CP si cuplu maxim de 191 Nm
· Cutie de viteze robotizata cu 6 trepte.