Wizrom Software, compania cu cel mai mare număr de clienţi ERP în România, a demarat o nouă campanie de extindere a forţei de vânzări anticipând o creştere a pieţei de software şi servicii în cursul anului 2014.
Wizrom caută să angajeze manageri de vânzări cu experienţă pe piaţa de soluţii de business pentru management, de gestiune a relaţiei cu clienţii, de automatizare a forţei de vânzări – ERP, CRM, SFA etc. Criteriile de bază în selectarea candidaţilor pentru un loc în echipa de vânzări a Wizrom Software sunt experienţa, cunoaşterea principiilor de business, capacitatea de a relaţiona şi înţelege necesităţile clienţilor, aptitudini de negociator.
„În ultima perioadă am încheiat parteneriate cu mai multe companii internaţionale, precum Infor, IBM, Compuware, ceea ce înseamnă că şi portofoliul nostru de soluţii este mai mare. În acelaşi timp, avem o cerere în creştere de la potenţiali clienţi. Pe de altă parte, am început de acum pregătirea pentru 2014, un an ce ar putea fi marcat de o revenire a pieţei de soluţii de business”, a declarat Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.
Procesul de recrutare pentru poziţiile de manager de vânzări în domeniul software şi servicii durează în medie trei luni de zile şi implică utilizarea tuturor canalelor de strângere de informaţii: recomandări, agenţii de recrutare, postarea de anunţuri online etc. LinkedIn este una din sursele de referinţă pentru recrutorii de la Wizrom, alături de orice alt canal de comunicare şi prezentare din social media.
Wizrom oferă viitorilor angajaţi în domeniul vânzărilor bonusuri pentru atingerea şi depăşirea obiectivelor cu până la 40% mai mari, în medie, decât în 2008, de exemplu, înainte de schimbarea contextului economic.