„Wizrom şi-a menţinut tendinţa ascendentă semnalată în primul trimestru în principal datorită modelului SaaS şi exploatării conceptului de Cloud Computing, dar şi pentru că am fructificat beneficiile concentrării activităţilor noastre asupra verticalelor în care activăm. De asemenea, s-a menţinut curentul pozitiv de la începutul anului, când vorbeam de revirimentul companiilor din domeniile producţie şi leasing operaţional. Perspectivele sunt, de aceea, foarte bune şi pentru cea de-a doua jumătate a anului, pentru care suntem pregătiţi cu soluţii potrivite şi cele mai bune oferte”, a declarat a declarat Adrian Bodomoiu, Managing Director Wizrom Software.

În cursul primelor şase luni ale anului, Wizrom Software a semnat contracte cu 122 de noi clienţi, cu 45% mai mulţi decât numărul de noi clienţi în prima jumătate a anului trecut. Astfel, Wizrom Software avea la 30 iunie 2011 peste 3.200 de clienţi.

„Se simte clar revirimentul multora dintre companii, dorinţa de a recupera cei doi ani de prudenţă din cauza recesiunii şi a crizei economice. Tocmai de aceea, cele mai căutate soluţii sunt cele de optimizare a resurselor şi de automatizare şi optimizare a proceselor, respectiv de predicţie a comportamentului clienţilor”, a precizat Adrian Bodomoiu, Managing Director Wizrom Software.

O astfel de soluţie predictivă, WizWhy, a fost recent lansată de Wizrom Software, bucurându-se deja de interes din partea potenţialilor clienţi.