Wizz Air a ajuns la 13 rute România-Italia

Wizz Air va începe luna această, să opereze pe cele trei noi rute care leagă Bucureştiul de Napoli, Catania şi Bologna. Astfel, operatorul aerian low-cost va avea în portofoliu 13 curse care fac legătura între România şi regiuni din Italia. Napoli, prima nouă destinaţie va fi disponibilă începând cu 20 septembrie, Catania din ziua următoare, în timp ce cursa spre Bologna/Forli va fi lansată pe 28 octombrie. În primă fază, fiecare dintre noile rute va fi operată

Wizz Air va începe luna această, să opereze pe cele trei noi rute care leagă Bucureştiul de Napoli, Catania şi Bologna. Astfel, operatorul aerian low-cost va avea în portofoliu 13 curse care fac legătura între România şi regiuni din Italia.

Napoli, prima nouă destinaţie va fi disponibilă începând cu 20 septembrie, Catania din ziua următoare, în timp ce cursa spre Bologna/Forli va fi lansată pe 28 octombrie. În primă fază, fiecare dintre noile rute va fi operată de două ori pe săptămână. Biletele sunt deja puse în vânzare, cu tarife pornind de la 70 de lei cu toate taxele incluse, pentru un singur zbor.

Potrivit reprezentantului Wizz Air, Daniel Amzăr, în momentul de faţă, compania aeriană consideră că rutele pe care le operează spre Italia acoperă aproape întreaga ţară, un obiectiv important al companiei pentru piaţa din România. Compania estimează că în 12 luni va transporta aproximativ 830.000 de pasageri pe rutele dintre România şi Italia. Cursele fac legătura dintre Bucureşti, Cluj şi Timişoara şi destinaţiile italiene.

Moştenirea MyAir

Asaltul companiilor low-cost pe destinaţiile din Peninsulă a început după ce MyAir, companie care era un concurent puternic pe rutele italiene, a intrat în faliment, dând astfel startul luptei dintre cei doi lideri ai pieţei low-cost, Blue Air şi Wizz Air, pentru atragerea celor 400.000 de pasageri pe care îi transporta compania italiană anual pe rute între România şi Italia.

„Compania Wizz Air avea în plan să-şi lanseze aceste rute, înainte de falimentul MyAir, acest eveniment a fost doar un declanşator, nu o cauză, ne-a determinat să acţionăm în acel moment”, a declarat, pentru capital.ro, Daniel Amzăr, reprezentantul de relatii publice al companiei.

Acelaşi eveniment a impulsionat, la începutul lunii trecute, când Wizz Air a anunţat prima dată că va introduce aceste curse, şi compania rivală Blue Air, care avea deja aceste destinaţii în portofoliu, să crească frecvenţa zboruilor pe aceste rute.