Wizz Air anunță zboruri anulate în septembrie. Ce măsuri va lua compania pentru pasagerii afectați

wizz air

SURSA FOTO: Dreamstime

Wizz Air anunță zboruri anulate în septembrie într-un mesaj transmis publicului. În același mesaj, compania a precizat și ce măsuri va lua pentru pasagerii afectați de anulări.

Wizz Air va anula zboruri în luna septembrie

Wizz Air a făcut recent anunțul cu privire la anulări de zboruri care vor avea loc pe parcursul lunii septembrie. Compania aeriană este cunoscută publicului pentru tarifele sale de tip low-cost. Aceasta a anunțat că va anula zboruri în întreaga rețea românească, începând de luna viitoare.

Reprezentanţii Wizz Air nu au intrat în detalii, nu au precizat câte zboruri vor fi afectate sau care anume. Ei nu au menționat nici cât timp va exista acest risc crescut de anulare a zborurilor.

Decizia a fost luată pentru a permite verificarea motoarelor GTF

Compania aeriană precizează că arată că decizia a fost luată pentru a permite verificările necesare asupra motoarelor GTF ale avioanelor. Aceste verificări ar fi fost solicitate de Pratt & Whitney, producătorul motoarelor cu pricina.

Reprezentanții companiei susțin că pasagerii afectați de aceste anulări au mai multe opțiuni. Pasagerii pot opta pentru un program alternativ de zbor, de a primi rambursarea completă prin metoda inițială de plată sau de a primi o compensație în valoare de 120% din tariful inițial plătit sub formă de credit pentru rezervări ulterioare.

Wizz Air informează: „Pasagerilor de pe zborurile afectate li se va oferi un program alternativ de zbor, opțiunea rambursării complete prin metoda inițială de plată sau rambursarea a 120% din tariful inițial achitat în credit de companie pentru rezervări viitoare”.

SURSA FOTO: Dreamstime

Verificările vor avea loc între anumite destinații specifice.

„Wizz Air anunță că, din cauza verificărilor în avans ale unor motoare GTF, solicitate de Pratt & Whitney, a fost nevoită să facă ajustări în cadrul rețelei sale, rezultând în anularea unor zboruri în anumite zile, între unele destinații”, precizează Wizz Air.

Pentru pasagerii care au făcut rezervări prin agenții, compania le sugerează să contacteze acele agenții de turism pentru operarea modificărilor de traseu.

„În cazul în care o rezervare a fost efectuată printr-o agenție de turism, fie ea și online, compania aeriană le recomandă pasagerilor să contacteze agenția care deține rezervarea, pentru a face modificările necesare. Wizz Air recomandă, de asemenea, verificarea folder-ului de spam în privința e-mailurilor referitoare la posibilele modificări de program”, arată un mesaj transmis de companie”, a fost concluzia reprezentanților companiei.