Goodyear Dunlop Tires România a lansat în această săptămână, împreună cu partenerul său francizat SC Total Service 2001 SRL din Focşani, un nou centru Premio.
Odată cu lansarea Premio Total Service 2001, valoarea cumulată a investiţiei iniţiale realizată pentru deschiderea a peste 26 de centre pe teritoriul României este de peste 10 milioane de euro. Conform oficialilor Goodyear, această valoare, precum şi numărul ridicat de centre, fac din franciza Premio reţeaua numărul 1 din România pe piaţa service-ului şi vânzărilor de anvelope.
„Am introdus franciza Premio de la Goodyear pe piaţa locală în 2009, pe un fond descendent al interesului pentru investiţii şi ne-am bucurat, cu participarea partenerilor noştri, de un ritm anual constant de creştere. Dorim ca şi în 2012 să menţinem promisiunea făcută clienţilor noştri finali, de a le oferi cadrul pentru servicii de top la preţuri avantajoase, deschizând cât mai multe centre Premio în cât mai scurt timp în cele mai importante oraşe din ţară”, a declarat Ovidiu Bălan, director general al Goodyear Dunlop Tires România.
Ca urmare a lansării oficiale de la Focşani, Premio Total Service 2001 devine cel de-al 26-lea centru Premio din ţară. Accelerarea procesului de extindere a francizei Premio are ca obiectiv final atingerea unui număr de 35 de magazine-service până la sfârşitul anului. În Bulgaria, franciza Premio numără cinci magazine-service ce deservesc zonele Ruse, Varna, Stara Zagora, Plovdiv şi Veliko Tirnovo.
În viitorul apropiat, planurile de extindere ale Goodyear Dunlop Tires România vizează şi piaţa din Republica Moldova, subsidiara locală a Goodyear redevenind astfel un nod pentru trei ţări din regiune.
Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 72.000 de angajaţi şi îşi fabrică produsele în 55 de unităţi de producţie din 22 de ţări peste tot în lume. Cele două centre ale sale pentru inovare din Akron, Ohio şi Colmar-Berg, Luxemburg dezvoltă produse şi servicii de ultimă generaţie care stabilesc standardul pentru tehnologie şi performanţă în această industrie.
Fraciza Premio, investiții de peste 10 milioane de euro în 26 de centre
15 septembrie 2012, 23:00
Ultima modificare în 16 septembrie 2012, 02:00
Subsidiara locală a producătorului de anvelope lider la nivel mondial, Goodyear, a anunţat ieri, în cadrul lansării oficiale a magazinului-service PREMIO Total Service 2001 că va accelera ritmul de creştere al reţelei locale de service şi retail cu anvelope, urmând ca, în doar 30 de zile, trei noi centre Premio să deservească zonele Vrancea, Alba Iulia şi Alexandria.
Etichete: anvelope,
goodyear,
Goodyear Dunlop,
investitite,
premio
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- România stă mai bine decât UE la numărul de șomeri înregistrați. Nu se știe până când
- Privaţii vor să oprească exodul bolnavilor de cancer în străinătate
- Cultura coboară pe trotuar
- PORSCHE își pune mari speranțe în noul MACAN. A ridicat deja ținta de producție
- Românii pot face analize gratuite în cadrul campaniei Info Limfom
- ANRE: gazele se scumpesc din 15 septembrie cu până la 10%
- CFR Marfă va fi vândută până la sfârşitul anului
- SPORT EXTREM: Cât te costă să sari de la 4000 DE METRI
- DECLARAȚIE ȘOCANTĂ: Oltchim va ajunge în insolvenţă
- O NOUĂ ȚARĂ în Europa: „Sunt vremuri de care trebuie să profităm”