„BMW este în mijlocul cele mai importante ofensive de modele din istorie. Si acest lucru va iesi în evidenta si la Salonul Auto de la Paris din Octombrie. Ne dezvoltam cu forta pe multe directii, de la electrificare, cu BMW i, la automobile sport, cu BMW M. În acelasi timp înregistram o extindere fara precedent pentru gama de modele de lux, cu BMW Seria 8 si BMW X7 în prim plan, continuate cu o serie lunga de noutati în anul urmator.

Fara îndoiala, 2018 este «anul X» pentru BMW si aceasta este o evolutie deosebit de importanta pentru România, unde mai bine de 50% din vânzari provin de acest segment. Iar potentialul pentru acest segment este de crestere. Aceasta si pentru ca acest an este marcat de o reîmprospatare completa pentru gama X, dar si de debutul a doua modele noi, BMW X2 si BMW X7, care deschid marca catre noi grupuri tinta. Din perspectiva pietei locale, Salonul Auto de la Paris marcheaza cel mai important debut pentru marca: a patra generatie a BMW X5. Cel mai de succes SUV premium din istorie vine cu un arsenal nou de tehnologii care sustin mai mult dinamism pe asfalt, performante remarcabile off-road, dar si un nivel de confort si ergonomie fara precedent. Cel mai vândut model BMW din România este acum si mai bun!

 

Salonul Auto de la Paris vine cu numeroase premiere mondiale foarte importante pentru BMW si este dovada ca suntem în mijlocul unui proces important de transformare. Important pentru România este ca noutatile pe care le vedeti în Franta vor veni foarte repede pe piata locala, unde sunt deja asteptate cu mare interes,”, a declarat Wolfgang Schulz.

Noutățile BMW de la Paris

Ofensiva de produse a BMW ocupa scena principala din standul marcii la Mondial de l`Automobile 2018 de la Paris, cel mai important eveniment din calendarul 2018 al saloanelor auto din Europa. Noile modele introduc noul limbaj de design al marcii într-o serie de segmente auto si reprezinta evolutii semnificative în domeniile digitalizarii, ergonomiei, dezvoltarii durabile si dinamicii condusului. De exemplu, vizitatorii expozitiei de la Paris vor descoperi primele modele ce dispun de noul sistem de operare BMW 7.0, care creeaza o grupare complet digitala a panoului de instrumente si a Control Display si permite ca operarea sistemului sa fie adaptata si mai precis la preferintele personale ale conducatorului. Alte inovatii includ BMW Laserlight si asistentul de directie si mentinere a benzii, care sunt disponibile pentru alte modele noi ale marcii, dar si Reversing Assistant – un sistem unic, care preia directia pentru manevrele de mers înapoi în zonele strâmte, cu vizibilitatea este limitata. Selectia de modele de serie ce urmeaza sa fie lansate pe piata în viitorul apropiat si dezvoltarile tehnologice inovatoare ce sunt pregatite sa întâmpine vizitatorii la Paris, în perioada 4-14 octombrie 2018, reflecta si implementarea cu rigurozitate a NUMBER ONE > NEXT. Strategia corporate a BMW Group reflecta în special domeniile de dezvoltare relevante pentru performantele viitoare ale companiei, cum ar fi noul limbaj de design, condusul autonom, conectivitatea, electrificarea si dezvoltarea platformei de servicii. Evolutiile în domeniile prezentate la Paris subliniaza rolul de lider al producatorului auto premium în modelarea viitorului mobilitatii personale. Tot de importanta majora este ofensiva de modele a BMW în segmentul de lux (marcata de premiera noului BMW Seria 8 Coupé), expansiunea continua a familiei de modele BMW X cu debutul noului BMW X5 si adaugarea noului BMW M5 Competition la portofoliul BMW M GmbH. Alaturi de acestea, bavarezii vor prezenta ?i noul roadster Z4. Noua versiune a decapotabilei cu doua locuri emana pedigri sportiv pur înca de la prima vedere prin designul puternic emotional al caroseriei în noul limbaj de design al marcii, soft topul clasic cu operare electrica si interiorul orientat spre conducator. Potentialul dinamic al noului BMW Z4 îsi are radacinile în gama de motoare modernizate, noul design al sasiului si structura foarte rigida a caroseriei.