Subsidiara din Romania a producatorului de dulciuri a inregistrat o crestere de 29% a cifrei de afaceri in primul trimestru, cota companiei pe piata dulciurilor din Romania depasind 80% se arata intr-un comunicat remis redactiei.
Pe segmentul guma de mestecat, Wrigley Romania a inregistrat o cota de piata de 95,7% in primul trimestru. Prima jumatate a anului 2007 a reprezentat pentru Wrigley extinderea portofoliului de guma de mestecat prin introducerea brandului Juicy Fruit, in aromele Red si Pink. In ceea ce priveste brandul de guma de mestecat Orbit, acesta a fost consolidat in 2007 prin lansarea unei noi forme de ambalare, recipientul cu 46 de pastile.
Pe segmentul bomboane, Wrigley a inregistrat o cota de 39% in primul trimestru. La aceasta consolidare a contribuit brandul Winterfresh Mints, care reprezinta 65% din categoria bomboane mentolate. In februarie 2007, compania a relansat brandul.
La sfarsitul lunii iunie 2007, numarul de angajati al companiei crescuse cu 15% in raport cu aceeasi perioada a anului trecut. Wrigley este prezenta in Romania pe segmentele guma de mestecat si bomboane.
In categoria guma de mestecat portofoliul Wrigley Romania include brandurile Orbit, Winterfresh, Airwaves, Juicy Fruit si Hubba Bubba. In segmentul de bomboane, Wrigley este prezenta cu brandurile Orbit Drops, Solano, Juicy Fruit si Winterfresh Mints.
Wrigley Romania a fost fondata in 1992 si incepand din anul 2004 si-a asumat rolul de coordonator al regiunii Balkan East, care include, pe langa Romania, si Bulgaria, Macedonia, Albania si Kosovo.
Sursa: Capital