Cosmote Romania a lansat un nou spot in cadrul campaniei de comunicare a acoperirii retelei, in care povestea se deapana pe fundalul colindei „Linu-i lin” cantata de Stefan Hrusca si beneficiaza de participarea acestuia.
Povestea clipului este legata de turneul prin tara al artistuluin iar in toate popasurile sale, Hrusca tine legatura cu cei dragi prin intermediul telefonului mobil. Artistul are insa si el parte de colindatori, cand un grup de apropiati il suna, intr-un moment de respiro, si ii canta la telefon: „Iata vin colindatori”.
Mesajul spotului ilusteaza faptul ca 97% dintre romani beneficiaza de acoperirea Cosmote si pot tine legatura cu cei dragi, oriunde s-ar afla. Noul spot, sub regia lui Razvan Marculescu, ruleaza pe principalele posturi de televiziune pana pe 15 ianuarie.
Anterior, in campania de comunicare a gradului de acoperire operatorul de telefonie mobila a colaborat cu Rica Raducanu.
In 2007, cheltuielile de capital ale COSMOTE Romania sunt estimate sa ajunga la 450 de milioane de euro pentru perioada 2005-2007, o parte importanta a acestora fiind directionata catre optimizarea si extinderea retelei.
COSMOTE Romania este membra a Grupului COSMOTE, operatorul mobil cu cea mai extinsa prezenta din Sud-Estul Europei. Grupul COSMOTE desfasoara operatiuni in Grecia (COSMOTE Grecia), Bulgaria (GLOBUL), Albania (AMC), FYROM (COSMOFON) si Romania. In primele noua luni ale anului, Grupul COSMOTE a inregistrat veniturile de 2,251 miliarde de euro, un profit net de 275,9 milioane euro si EBITDA de 745 milioane euro.
Sursa: Cosmote
Data: 13 Decembrie 2007