Ştiri

Nokia, venituri mai mari, profit mai mic Compania a înregistrat în primul trimestru din 2007 venituri de 9,9 miliarde de dolari, în creştere cu 4% faţă de aceeaşi perioadă din 2006, şi un profit de 1,27 miliarde de euro, mai mic cu 7% faţă de cel înregistrat în primul trimestru al anului trecut, informează un comunicat al grupului. Nokia a raportat în primele trei luni ale anului vânzarea a 91 de milioane de dispozitive mobile la nivel mondial, în creştere cu 21% faţă d

Nokia, venituri mai mari, profit mai mic

Compania a înregistrat în primul trimestru din 2007 venituri de 9,9 miliarde de dolari, în creştere cu 4% faţă de aceeaşi perioadă din 2006, şi un profit de 1,27 miliarde de euro, mai mic cu 7% faţă de cel înregistrat în primul trimestru al anului trecut, informează un comunicat al grupului. Nokia a raportat în primele trei luni ale anului vânzarea a 91 de milioane de dispozitive mobile la nivel mondial, în creştere cu 21% faţă de volumul de unităţi vândute în primele trei luni din 2006. Compania a înregistrat venituri de 5,6 miliarde de euro din vânzarea de telefoane mobile în această perioadă, în scădere cu 5% faţă de 2005, şi un profit de 936 de milioane de euro, în scădere cu 14% faţă de primul trimestru din 2006. Nokia a înregistrat o scădere a vânzărilor mai ales în America de Nord. Vânzările de telefoane multimedia Nokia s-au cifrat la 2,3 miliarde de euro, în creştere cu 28% faţă de 2006, iar profitul provenit din dispozitivele multimedia în primele trei luni ale anului s-a ridicat la 424 de milioane de euro, în creştere cu 31% faţă de aceeaşi perioadă din 2006. Soluţiile destinate companiilor au înregistrat vânzări de 326 de milioane de euro, în creştere cu 75%. Veniturile din reţele s-au cifrat la 1.7 miliarde de euro.
Producătorul a obţinut o cotă de 36% pe piaţa dispozitivelor mobile în primele luni din 2007 şi estimează că anul acesta îşi va creşte cu 10% volumul de dispozitive mobile vândute.

Cosmote are două milioane de clienţi în România

Cosmote a depăşit pragul de două milioane de clienţi în România, în ultimele patru luni aproximativ un milion de persoane devenind clienţi ai operatorului de telefonie mobilă. „Prin atingerea pragului de două milioane de clienţi într-un timp record avem încă o dată confirmarea faptului că românii apreciază produsele relevante şi serviciile cu adevărat diferenţiate pe care Cosmote le oferă în urma analizării continue a nevoilor de comunicare din viaţa de zi cu zi“, a declarat Nikolaos Tsolas, CEO Cosmote România. Compania va lansa în curând serviciul i-mode, debutând astfel în furnizarea de servicii de date. Acesta va permite transferuri de date la viteze mari şi acces la aplicaţii de internet, special concepute pentru terminalele mobile. Grupul Cosmote înregistrează 12 milioane de clienti în cele cinci ţări din Sud-Estul Europei unde are operaţiuni şi estimează că va atinge un număr de 15 milioane de clienţi în regiune în anul 2009, o parte importantă a acestora provenind din România. Cosmote România şi-a început activitatea în 2005 şi face parte din grupul elen OTE, care deţine 70% din acţiunile companiei, restul de 30% fiind controlate de RomTelecom.